Mikolas Josef navázal spolupráci s italskou značkou spodního prádla Tezenis!

Značka Tezenis vznikla v roce 2003 v italské Veroně a patří pod mateřskou skupinu Calzedonia. Po celém světě i v České republice se těší stále větší oblibě mezi mladší generací. Milovníkům trendů a aktivního životního stylu nabízí široké portfolio moderního a stylového spodního prádla a oblečení.

V České republice je značka od roku 2005 a poprvé v roce 2019 představuje spolupráci i se známou mužskou tváří, zpěvákem Mikolasem Josefem, který v roce 2018 reprezentoval Českou republiku na Eurovizi v Portugalsku se svým megahitem Lie To Me, kde obsadil krásné 6. místo.

Mikolas je multitalentovaný zpěvák, producent a skladatel, který se nebojí nových výzev, a proto se značkou Tezenis nafotil novou pánskou kolekci spodního prádla pro rok 2019. Tezenis už od svých začátků spolupracuje s největšími jmény mezinárodní a lokální hudební scény, tudíž navázání spolupráce s Mikolasem Josefem bylo jen otázkou času.

Kromě on-line kampaně se můžou fanoušci také těšit na Meet&Greet s Mikolasem, která proběhla v pátek 1.3.2019 v Tezenisu Centrum Chodov od 15:00 do 18:00 a na další nevšední projekty, které budou postupně odtajněny. Akci podpořila známá česká raperka Sharlota a úspěšná blogerka Ana Šulcová.

Celou kampaň nafotil přední český fotograf Matěj Třešňák a kamery se zhostil talentovaný kameraman Tomáš Moravec.

Zdroj: Tezenis

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.