Rytmus diskutoval o klipech: Děláme je tu na koleni a je to z toho vidět!

ÓČKO slaví letos 15 let svého vysílání a pořádá anketu o nejlepší klip z domácí produkce za posledních patnáct let. V týdnu přivedlo na loď Gott My Life spoustu lidí se showbyznysu, aby do klipech diskutovali.  A mezi nimi byl i Patrik Vrbovský alias Rytmus. „Máme se ještě co učit v porovnání se světem. Je tu velmi málo interpretů, kteří by posouvali úroveň klipů výš. Je to spíš o tom, že pár jich nastavilo laťku a zbytek se je snaží doběhnout,” prozradil. „Ještě stále nemám takový budget na videoklipy, jaký bych chtěl. Mám jasnou vizi, jak by ten klip mohl vypadat, ale nemám možnost, jak se k tomu dostat. V zahraničí je to jiné, tady to stále děláme ještě na koleni a je to z toho vidět,“ svěřil Rytmus.  Lukáš Rychtařík, který pomáhá tvořit klipy například Benu Cristovao, na to konto reaguje: „Dřív byly peníze alokované z pokladny vydavatelství, dnes, když je někdo schopný, rozběhne si výrobu klipů po vlastní ose a najde si klienty na sponzoring. Když si klient nechá poradit, aby produkt do videa zapadnul, vznikne dobrý klip. Když je to pitomec, může vzniknout i hloupý reklamní videoklip a nikdo se nechce dívat na klip,” řekl.

Ze všech návštěvníků z řad hudebníků, režisérů a hudebních publicistů vznikla na místě diskuze jednorázová porota, která volila z nominované patnáctky klipů svého vítěze. O první místo se dělily hned čtyři videoklipy: Attention aux hommes od Tata Bojs, Verejný nepriatel od Rytmuse, Nafrněná od Báry Polákové a So Down od ATMO music ft. Thom Artway. Konečného vítěze ankety odhalí ÓČKO až 30. září na Vodafone YOU FESTu na výstavišti v Holešovicích. Do té doby mohou diváci sledovat seriál PTNCK, který odhaluje zákulisí vzniku finálové patnáctky klipů.

Celý projekt ankety Klip patnáctiletí najdete na webu: www.patnactka.ocko.tv

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.