Představení ikonické značky Eastpak a rozhovor s Jakubem Veselským z Freshlabels

27. ledna 2018 představí ikonická značka batohů a tašek Eastpak svou v pořadí již šestou spolupráci s významným módním návrhářem Rafem Simonsem. Českým milovníkům módy a designu přináší ochutnávku z kolekce Eastpak x Raf Simons VI exkluzivně lifestyle store Freshlabels.

Kolekce batohů a tašek Eastpak x Raf Simons VI se inspiruje Asií a kultovním filmem „Blade Runner“ od Ridleyho Scotta. Efektně pracuje s novými materiály a detaily, bourá hranice a oslavuje originalitu a individualitu. Kromě 3 nových modelů batohů kolekce zahrnuje i sportovní tašku a přepracovaný model tašky přes rameno. Do své nabídky zařadí obchod Freshlabels batoh RS Padded ve 4 barvách. Slavnostní uvedení Eastpak v ČR proběhne 27.1.2018 v 19.00 ve speciálním „batohovém“ obchodě Freshlabels v Panské ulici 9, který se při této příležitosti promění v pulzující newyorský Chinatown zahalený do atmosféry filmu Blade Runner.

RS PADDED
Proslulá silueta typického batohu Eastpak je zpět v novém stylu a la Raf. Voděodolné plátno/plachtovina a přepracované praktické prvky jako např. or iginální ”kapucový” kryt zipu ochrání za každého počasí vše, co je třeba. V nabídce čtyř i stylové barevné varianty s kontrastní látkou uvnitř.

Americká značka Eastpak vyrábí již od roku 1952 tašky, které inspirují lidi k pohybu. Z výrobce batohů a tašek pro armádu USA se stala stylová
značka pro každého, kdo chce ve městě žít, pracovat a bavit se. Od roku 2000 je Eastpak součástí mezinárodního portfolia značek VF, aby se mohla dál rozvíjet její proslulá oddanost kvalitě a nezastavil se vývoj kompletní nabídky stylových a funkčních batohů, tašek přes rameno, cestovního vybavení a doplňků. Posláním Eastpak je poskytnout lidem svobodu objevovat svět jako nikdy předtím.

Raf Simons pochází z Belgie, narodil se v roce 1968 ve městě Neepelt. V roce 1991 vystudoval průmyslový a nábytkový design a na počátku kariéry navrhoval nábytek pro galerie I soukromé interiéry. Předtím absolvoval pracovní stáž v designovém studiu Waltera Van Beirendoncka, kde vytvářel dekorace a instalace showroomů a kolekcí Beirendonckova studia.V roce 1995 radikálně změnil své profesní zaměření, stal se návrhářem pánského oblečení – jako samouk – a založil vlastní značku RAF SIMONS. Od srpna 2016 je Raf Simons novým kreativním ředitelem značky Calvin Klein.

Rozhovor s Jakubem Veselským z Freshlabels
Proč jste si vybrali takovýto koncept prodejny? Proč zrovna batohy?
Zvolili jsme si to proto, že batohy máme hrozně rádi a dlouhodobě nás baví ta funkcionalita a možnosti různých vychytávek, které batohy mohou mít a baví nás to, protože je to i módní doplněk, který perfektně funguje. Baví nás to proto,  že člověk je stále víc a víc na pochodu a pořád někam cestuje – ať je to po městě nebo někam na výlet, do zahraničí a pořád potřebujete mít věci u sebe. Přijde nám, že batoh je strašně důležitá věc, která by měla být nedílnou součástí každého člověka. Myslíme  si, že máme co nabídnout. Máme nějakou představu, jak batohy prezentovat, jak je vybírat, jak je prodávat, tak jsme si řekli, že zkusíme udělat něco, co tady vlastně není. Tento koncept, pokud víme, v Evropě zatím není nebo možná je najdeme jeden, dva. Stále  jen vidíte obchody s botami nebo něčím takový a mi jsme řekli, že budeme odvážní pionýři a uděláme něco, co tu vlastně není.

Proč jste se spojili s designéry ze studia De form?
Designery jsme si vybrali, protože jsme s nimi dělali i minulou prodejnu a známe se hrozně dlouho. Máme se navzájem rádi, sedíme si lidsky a hrozně fajn se s nimi vídat. Po té minulé spolupráci to byla jasná volba, dělat s nimi i tentokrát.

Bylo pro vás důležité, že vyhráli cenu?
Určitě ne, stalo se to až po tom co nám udělali novou prodejnu.

Jaké módní trendy vás charakterizují nebo značku Freslabels? Co plánujete do budoucnosti? Chcete rozšířit ještě koncept prodejen?
My o sobě říkáme, že jsme „currenti life style shop“ což znamená, chceme prodávat věci, které splňují nebo řeší různé potřeby lidí a to co je spojuje je, že mají něco navíc. Že věci mají nějakou funkci, nějaký příběh, něco co tomu produktu  dává něco navíc. Je to něco, do čeho se ten člověk může i personalizovat a vypovídá to o něm a řeší to věci, které jiné produkty neřeší. Je to náš primární cíl. Začali jsme oblečením, pak jsme začali dělat víc a víc bot, pak máme batohy, dárky a design. Všechny tyto produkty protíná to stejné. Co se týká stylu, tak máme hodně rádi moderní design, což je doufám na všem vidět a co se týká minimalismu,  tak to protkává celou tu kolekci a všechno co máme. To je to co by nás mohlo charakterizovat. Navíc nám není lhostejné způsob výroby produktů a snažíme se mít nabídku věcí jsou „stainable“, které jsou nějakým způsoben ekologicky vyrobené nebo minimálně o tom někdo přemýšlel,  když ty věci vyráběl. Nic není 100% ekologický produkt, protože takový produkt na světě neexistuje. Máme v nabídce spoustu batohů, které jsou vyráběné z recyklovaných pet lahví jako například Fjällräven, poté např. Ping pong a další.

Proč jste si zvolili název Backpack Concept Store?
Backpack Concept Store znamená batoh v prodejně máme převážně batohy, takže jsme to nekomplikovali a zvolili si jednoduchý, jasný a výstižný název. Je to pro nás přirozené, protože angličtina je náš druhý jazyk.

Zdroj: www.eastpak.com, www.rafsimons.com, www.freshlabels.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.