Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Mazaná novinka od Heinekenu aneb lišák ví, jak míchat jablka s hruškami

Cider Lišácké jablko je nejmladší značkou v portfoliu HEINEKEN Česká republika. Doposud byl prodáván jen v tradiční jablečné variantě a svou chutí si rychle získal přízeň u mužů i žen všech věkových kategorií. Nyní se Lišák rozhodl připravit svým zákazníkům novinku s příchutí hrušky.

Lišácké jablko se v loňském roce stalo čtvrtou největší ciderovskou značkou na českém trhu a podařilo se mu úspěšně oslovit i konzervativnější spotřebitele, kteří doposud ciderům tolik neholdovali. Mezitím si Lišák našel čas i na přípravu nové příchutě. Z jablečného sadu se vydal na výlet do sadu hruškového, do jedné ze sladkých hrušek se zakousl a bylo rozhodnuto – další příchuť bude HRUŠKA. Oblíbené ovoce doplňuje perfektně nejen chuť jablek, ale i současnou nabídku příchutí na českém trhu.

Chceme, aby byl Lišák v roce 2018 vidět ve všech koutech České republiky. Proto v dubnu plánujeme spustit silnou marketingovou podporu značky, doprovázenou výraznou visibilitou přímo na prodejnách,“ uvedla marketingová manažerka pro cidery Michala Jetelinová.

Lišácké jablko má o něco sušší chuťový profil, než nabízí většina současných značek. Hrušková novinka na českém trhu bude k dostání od začátku března 2018 v praktických plechovkách 0,5l za doporučenou cenu 21,90 Kč. S obsahem alkoholu 4,5 % obj. je Lišácké jablko zárukou osvěžení a skvělým parťákem při jakékoliv příležitosti, ať už plánujete větší rodinnou sešlost nebo jen malé zpestření všedního dne.

A co že je ten cider? Cider není ani pivo, ani víno, ale zkvašený jablečný mošt s různými stupni alkoholu. Vzniká jednoduchou fermentací jablečné šťávy, která zraje ve vhodné teplotě a pak se stáčí, čistí, pasterizuje a ředí na požadovaný obsah alkoholu.

V prodeji ciderů je HEINEKEN světová i česká jednička. V dubnu 2017 obohatil cider Lišácké jablko společnosti HEINEKEN i český trh. Nový hráč v kategorii jablečných kvašených nápojů je určený zákazníkům, kteří zatím kouzlu ciderů nepropadli. Nabízí totiž něco, na co zatím v této kategorii nebyli spotřebitelé zvyklí. Lišácké jablko se jako jediný z velkých ciderovských značek prodává ve vratné lahvi o objemu 0,5l, a to za nepříznivější cenu na trhu. Mazaný cider má sušší chuťový profil, než nabízí většina současných značek, příjemně osvěží a díky 4,5 % alkoholu i zpříjemní každou všední chvíli. Lišácké jablko se hodí k posezení doma, na prosluněné zahrádce, s kamarády u vody nebo na rodinném grilování.

Zdroj: Heineken

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *