Unikátní instalace Philips TV nadchla milovníky módy
Návštěvníky pražského Fashion Weeku ohromila instalace vytvořená z televizí Philips. Hned při vstupu do barokního Clam-Gallasova paláce, který se stal chrámem módy a dějištěm přehlídek pro podzim/zimu 2018, je totiž díky na míru připravenému obsahu a světelným efektům technologie Ambilight naplno vtáhla do jedinečné atmosféry této akce. Mezi hosty nechyběly známé tváře jako například Simona Krainová, Jitka Schneiderová, Aneta Vignerová či producent a choreograf Yemi.
Instalace celkem dvanácti televizí s úhlopříčkou 65″ vytváří podmanivou cestu do centra dění a připravuje tak smysly návštěvníků Mercedes-Benz Prague Fashion Week na nezapomenutelnou podívanou. Dojem z instalace je umocněn kreativně zpracovaným obsahem od studia Lunchmeat a světelnými efekty technologie Ambilight, která díky speciálnímu podsvícení ze tří stran obrazovky dokáže překročit její hranice a doslova přenést atmosféru na obrazovce do prostor vstupu Clam Gallasova paláce.
Netradiční spojení barokní architektury a moderního designu televizí pokračuje i ve foyer paláce, kde je umístěna logo stěna tvořená z šesti televizorů OLED s úhlopříčkou 65″, které proměňují obyčejnou černou v černočernou. Kontrast, barva a ostrost jsou umocněny a bílá loga Mercedes-Benz Prague Fashion Week a jeho partnerů na černočerném pozadí ještě více vystupují. Je to vůbec poprvé, co lidé v České republice mohou spatřit model Philips OLED 873, který je na trhu úplnou novinkou.
V sobotu 17. 3. měli milovníci módy možnost zhlédnout přehlídku Jan Cerny supported by Esquire. Během show se spojila technologie a móda v jedinečné projekci na televizorech Philips. Ty se staly důležitým prvkem celé přehlídky, umožnily totiž pozorovat oděv jak v reálném čase a prostoru, tak v digitálně upravené podobě právě na obrazovkách.
Mercedes-Benz Prague Fashion Week je jedinečnou událostí, která podporuje lokální módní tvůrce a spojuje tak ty nejzářivější talenty. Podobně se i Philips TV zaměřuje na domácí evropský design, jak podotýká i hlavní designér této značky Rod White: „Tato akce je pro nás úžasnou příležitostí, jak lidem zprostředkovat zážitek z našich výrobků, které ztělesňují ryze evropský design. Jako jediný výrobce televizí totiž pracujeme s naším lokálním designem a udržujeme tak naše evropské hodnoty.“
O společnosti TP Vision
Společnost TP Vision je exkluzivním držitelem licence pro Philips TV segment a silným hráčem zaměřeným na oblast vizuální digitální zábavy. TP Vision se zaměřuje na vývoj, výrobu a marketing televizorů Philips v Evropě, Rusku, na Středním Východě, v Brazílii, Argentině, Uruguayi, Paraguayi a ve vybraných státech Asie a Tichomoří. V TP Vision se spojuje dokonalý design a zkušenosti v oblasti inovací Philips TV s precizní výrobou, flexibilitou a rychlostí TPV Technology. Díky tomuto spojení společnost přináší na trh vysoce kvalitní televizní přístroje: chytré a snadno ovladatelné, s důrazem na sofistikovanost a styl. Společnost při vývoji svých přístrojů myslí na to, aby uživatelům přinášela jen výjimečné televizní zážitky. S televizory Philips se TP Vision stala světovou jedničkou v oblasti prodeje hotelových televizí. TP Vision je exkluzivním držitelem licence pro Philips TV segment ve všech zmíněných státech. Společnost je ze 100 % vlastněná TPV, světovým lídrem ve výrobě monitorů a LCD se sídlem v Číně. Společnost TPV Group dlouhodobě posiluje svou pozici na světovém trhu díky využití dlouholetých zkušeností s vývojem, produkcí, logistickou efektivitou a kvalitou. TP Vision zaměstnává okolo 2 000 lidí na několika místech po celém světě.
Sledujte nás na Facebooku: https://www.facebook.com/PhilipsTVCzech/?fref=ts #PhilipsTV #LooksBetter
Zdroj: www.looksbetter.eu/cz