Česká značka pánských triček podpořila LGBT komunitu

Eastail je značka pánských triček, která působí na českém i zahraničním trhu poměrně krátce. Svými originálními motivy evokuje vnitřní sílu a v tom smyslu se tým pánské módní značky rozhodl podpořit i LGBT komunitu.

Celý příběh se začal psát počátkem loňského roku, kdy se spojil cit pro módu spolu s uměleckým umem. Tehdy majitel eshopu české značky Eastail začal realizovat svoji myšlenku na uskutečnění svého snu. Vytvořil zcela novou značku pánských trik včetně jednotlivých motivů, které sám navrhl.

„Symbol bojovníka znázorňuje vnitřní sílu člověka, kterou by měl každý z nás využít a jít do všeho naplno,“ říká Martin, majitel značky Eastail.

Mezitím, co se plánují další motivy vznikající doslova doma na koleni, vznikl duhový motiv symbolizující podporu LGBT komunity. Duhová trička se tak zařadila do stálé nabídky internetového obchodu. Prohlednout si je můžete přímo zde.

„Podpořit sexuální menšinu vnímám jako určité gesto, které by měl udělat každý rozumně smýšlející člověk, důvod k nenávisti zde určitě neshledávám,“ dodává Martin z Eastailu.

Přidanou hodnotu triček od značky Eastail je mimo jiné i přístup k ekologii. Lidé si neuvědomují, jak velký dopad má textilní průmysl na životní prostředí. Proto k výrobě triček spolupracují s tiskárnou, která má jako jedna z mála v Evropě certifikaci GOTS (Global Organic Textile Standards).

Zdroj: eastail.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.