DEICHMANN uvádí influencerskou kolekci #spreadthelook pro sezónu jaro/léto 2019
Pět známých módních influencerek z pěti evropských zemí se podílelo na tvorbě nové kolekce na jaro/léto 2019. V rámci mezinárodní kampaně #spreadthelook budou prezentovat vybrané trendy. Ty budou dostupné od března 2019 exkluzivně ve vybraných kamenných prodejnách DEICHMANN a v internetovém obchodě na www.deichmann.com.
Hvězdami kampaně #spreadthelook budou vedle Meliny Martin z Německa také Leomie Anderson z Velké Británie, Rakušanka Kim Lianne, Marta Lozano ze Španělska nebo Noor de Groot z Nizozemska. Influencerská kolekce bude uvedena a představena v rámci veletrhu krásy „Glow“ 30. a 31. 3. 2019 ve Stuttgartu.
Kampaň #spreadthelook zahrnuje pět módních stylů, které představují to nejlepší z kolekce jaro/léto 2019. Univerzálními společníky jsou chunky tenisky ve sportovním retro vzhledu a hravé tenisky s potiskem (tzv. statement sneakers), zdobené motivy srdíček, kotvy nebo květin.
O šik vzhled se postarají módní páskové sandály se zvířecími vzory a metalickými detaily, stejně jako letní lodičky s leopardím vzorem nebo ve vzhledu hadí kůže. Skvělým doplňkem jakéhokoliv letního outfitu jsou pantofle s nápadnou platformou a nýty.
Kampaň #spreadthelook se s influencerkami realizovala v Kapském Městě a od 1. dubna 2019 poběží po celé Evropě na nejrůznějších kanálech, jako je tisk, televize nebo sociální média.
Kolekce bude od března 2019 k dostání ve vybraných kamenných prodejnách DEICHMANN a v internetovém obchodě na www.deichmann.com. Ceny modelů se pohybují od 599 Kč do 999 Kč.