Dvanáct finalistů jubilejního 20. ročníku soutěže mužské krásy Muž roku 2019 pozval prezident soutěže David Novotný a spolupořádající agentura CAST ME tentokrát do tuniského letoviska na tradiční předfinálové soustředění. Mladí muži měli hodně nabitý program, protože během sedmidenního pobytu museli zvládnout spoustu aktivit, které souvisí se srpnovým finálovým vystoupením.
Cestovní kancelář Fantasy Travel a Tunisko připravilo pro finalisty překvapení v podobě soustředění v Tunisku. V pracovní náplni finalistů soutěže bylo také nafocení fotek pro chystaný kalendář Muž roku 2019. Fotografie v plavkách a spodním prádle DMXGEAR vznikaly u hotelového bazénu a na písčité pláži. Pánské obleky Koutný Prostějov s brýlemi Optika Slavíková zase kluci nafotili v atraktivním prostředí kolosea v El Jemu a v přístavním městě Port El Kantaoui. Finalisté ukázali své sexy postavy v plavkách a ve spodním prádle. A ve velkém horku přímo v koloseu El Jemu se fotily obleky.
Prezident soutěže Muž roku David Novotný přiblížil, jaké bude finále v Náchodě: „Letošní finále moderují Karel Voříšek a Klára Doležalová, také vystoupí řada osobností jako je Dalibor Janda, Katka Brožová, Daniel Hůlka, Anna Julie Slováčková, Michaela Nosková, Ilona Csáková a další osobnosti. Jsem zvědavý kdo se stane jubilejním králem letošní soutěže Muž roku“.
A kdo z krásných mužů bude usilovat o titul Muž roku 2019?
Tak co na ně říkáte? Který z kluků soutěž vyhraje? V redakci máme už jasné favority!
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.