EFKO získalo ocenění v soutěži Hvězda 3D reklamy za unikátní piškvorky

Český výrobce tradičních společenských deskových her, hraček a IGRÁČKA, firma EFKO-karton s.r.o. zabodoval v soutěži reklamních předmětů Hvězda 3D reklamy v rámci akce POPAI DAY 2019. Nedílnou součástí výroby rodinné firmy z Vysočiny je i zakázková výroba. Tedy výroba nejrůznějších speciálních dárkových a reklamních obalů nebo kreativně zpracovaných stolních her. Jeho práci na tomto poli ocenili na konci loňského roku v Kongresovém centru TOP Hotelu Praha odborníci v rámci soutěže Hvězda 3D reklamy.

Ročník 2019 hodnotili pořadatelé jako velmi silný, s vysokou úrovní a s celou řadou zajímavých a inovativních reklamních a dárkových předmětů. Do soutěže byl přihlášen rekordní počet soutěžních exponátů, a to v devíti kategoriích. Celkem bylo prezentováno 82 předmětů. Firma EFKO do soutěže přihlásila výrobek 3D piškvorky PF 2019. Autorem kreativního návrhu je ing. Rostislav Čermák, vývoj a konstrukci zpracovala ing. Hana Bušková. S tímto přihlášeným exponátem tak firma EFKO získala dokonce hned tři ocenění. První cenu v přihlášené kategorii TAILOR MADE, dále první místo za INOVACI ROKU, a také nejvyšší ocenění jako ABSOLUTNÍ VÍTĚZ soutěže Hvězda 3D reklamy.

„Zadáním pro naši výrobu bylo vymyslet manažerský dárek formou reklamního dárkového předmětu. Kreativní a mysl rozvíjející vánoční dárek pro vedoucí pracovníky IT oddělení. 3D piškvorky byly vyrobeny v barvách zadavatele a doplněny o speciální, pro tento produkt vyvinutý kryt se symbolem piškvorek a logem klienta. Ten slouží současně jako zásobník hracích kuliček a dále také zahrnuje prostor pro zakázkově vyrobené čokolády – české čokoládovny – pro doplnění energie manažerů. Jako originální skládačka zajišťují 3D pišvorky ucelený komplet hry a sladkostí. Dárkový obal byl součástí PF 2019 a obsahoval také návod ke hře,“ uvádí Miroslav Kotík, majitel a ředitel společnosti EFKO – karton s.r.o. „Pro naši firmu jsou podobné zakázky jednak důležitým zdrojem příjmů, ale také v neposlední řadě prostorem pro realizaci spousty zajímavých nápadů našich kreativců a konstruktérů, “ dodává Miroslav Kotík.

„Společně se zadavatelem byla vybrána tato kreativní hra, která rozvíjí prostorové vnímání a kombinatoriku a je tak ideálním dárkem pro technicky orientované IT specialisty, což jsou klienti zadavatele. Jedním z faktorů výroby tohoto dárku bylo také to, že ho mohou využít jak s kolegy pro relaxaci, tak doma, například s dětmi,“ uvádí Rostislav Čermák, autor návrhu. „Mým úkolem bylo udělat z běžného produktu jedinečný vánoční dárek, který potěší hned několikrát. Proto byl doplněn „Sladkým překvapením“ ve formě čokoládových koleček se symbolikou piškvorek ve třech typech čokolády. Protože hra jako taková má obvykle kuličky umístěné v plátěném pytlíku, což neodpovídalo konceptu manažerského vánočního dárku, bylo nutné nějak jinak vyřešit uložení kuliček. Navrhnul jsem proto zcela nový kryt celé hry. Záměrem bylo vytvořit kompaktní elegantní dárek. Vznikl tak ale zároveň i praktický box na uložení kuliček při hře. Vše už bylo zapotřebí jenom vhodným a pokud možno originálním způsobem zabalit. A o to se nám , myslím, skvěle povedlo. Vznikl tak kompaktní celek s velkou plochou pro potisk a jedinečným způsobem umístění jednotlivých částí dárku a uzavíráním, které je jednoduché a přitom tak nevšední,“ dodává Rostislav Čermák.

POPAI DAY 2019
Konference s mezinárodní účastí o vývoji, perspektivách i výzvách oboru marketingové komunikace v místě prodeje. Program konference přináší nová řešení, konkrétní případové studie pro vyšší úspěšnost projektů v in-store a v dalších místech komunikace se spotřebiteli. Nabízí také jedinečnou příležitost k diskuzi se zástupci významných maloobchodních společností a zadavatelů reklamy v rámci diskusních panelů o aktuálních, ožehavých tématech tohoto oboru. Součástí konference je i Soutěž Hvězda 3D reklamy 2019 o nejlepší reklamní a dárkové předměty. Dlouhodobě podporuje obor 3D reklamy a zviditelňuje nejzajímavější novinky tohoto oboru na našem trhu.

Posláním odborné poroty je posoudit předložené soutěžní práce a rozhodnout o jejich ocenění podle kritérií obsažených v soutěžních a hodnotících podmínkách. Odborná porota je jmenována vyhlašovateli soutěže. Porota má celkem 9 členů a je složena z předních reklamních expertů, zadavatelů, kreativců a designerů.

Zdroj a foto: Společnost EFKO

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.