Vysávání jako domácí posilovna: více než 60 % respondentů oceňuje u svého vysavače výkon!

Značka Rowenta u téměř tisícovky respondentů zjišťovala, co si skutečně myslí o zapojení úklidových pomocníků v domácnosti a jestli vysávání patří mezi oblíbené činnosti. Překvapivě mnoho z nás vnímá vysávání jako sportovní aktivitu s posilovací pomůcku ke zpevnění postavy a perfektně čistému domovu!

Více než 50 % lidí vysává z jediného a jasného důvodu: potřeby a touhy po uklizené domácnosti. U svého vysavače, který se použije ve více než 40 % domácností 2x týdně, oceňujeme hlavně dobrý sací výkon. Proto se pouštíme do posilovací rutiny – vysát podlahu, pohovku a trámy, ze kterých se přestane vířit a padat prach. Obzvlášť v těchto dnech, kdy doma trávíme mnohem více času a optimistické jarní sluníčko upozorňuje na úplně každičkou zaprášenou nedokonalost, potřebujeme mít kolem sebe uhlazenou pohodu. Dříve se gruntovalo pravidelně jeden den v týdnu, dnes jsme ve vysávání flexibilní stejně jako naši električtí pomocníci.

V mnoha domácnostech jsou alergici, malé děti a majitelé domácích mazlíčků kvůli kterým se do domácností vysavače pořizují. „Pokud jste alergik, doporučuji používat sáčkový vysavač, například Rowenta Silence Force 5*, který přináší vysokou účinnost čištění a nejlepší výkon při vysávání prachu. Je vhodný i pro majitele zvířat, díky svému rozsáhlému příslušenství, které zatočí s chlupy. A pokud chcete, aby vysavač uklízel úplně sám, je tu pro vás robotický vysavač Rowenta Explorer Serie 80 Allergy Kit se špičkovou technologií pro vysávání a vytírání s vysoce účinným filtrem,“ doplňuje Martin Kasarda, produktový manažer značky Rowenta. Sáčkové a bezsáčkové vysavače patří mezi nejoblíbenější druhy vysavačů, tyčové a robotické vysavače si své místo na trhu stále upevňují. Mezi oblíbené tyčové vysavače patří bezdrátový Rowenta Air Force FLEX 760 s ohebným kloubem, díky kterému se dostanete pětkrát dále pod nábytkem než s jiným vysavačem. Spolu s novou „off-road“ hubicí, která má integrovaný motorizovaný rotační kartáč, se pečlivě vypořádá s prachem, ale i s většími nečistotami a drobečky jako jsou kukuřičné lupínky či buráky. Součástí vysavače je i oddělitelný ruční vysavač a příslušenství pro vysávání sedačky či čalounění. Třetina respondentů vysává dvakrát týdně a vysávání považují za zábavnou aktivitu ke spálení kalorií, ostatní vysávání vnímají buď bez jakýchkoli emocí či jako nudnou činnost. České domácnosti si pořizují převážně jeden vysavač, na kterém si cení výkon a efektivní likvidaci prachu, špíny a roztočů. Dalšími oceňovanými benefity je snadná manipulace, ergonomické tvarování a skladnost.

Francouzská rodinná firma Groupe SEB, na českém trhu známá díky značkám Tefal, Rowenta či Krups, se v rámci svého projektu zavazuje k Opravitelnosti výrobků po dobu 10 let – to platí již pro celých 95 % produkce společnosti.

Zdroj a foto: www.rowenta.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.