Intimissimi představuje ikonické tričko s novou ultra-fresh supima bavlnou a Brunou Marquezine!

Nová ultra-fresh supima bavlna je 100% přírodní vlákno, které je letní verzí ikonické Intimissimi ultra-lehkého materiálu s kašmírem. Oživila tak novou řadu pletených výrobků představenou v reklamní kampani v hlavní rolí s Brunou Marquezine.

Myšlenka nové ultra-fresh supima bavlny pramení z velkého důrazu značky Intimissimi na přírodní vlákna a touze vytvářet produkty nejvyšší kvality, které přináší pocit svěžesti a hebkosti. Díky své extrémní lehkosti je tato 100% přírodní tkanina ideálním materiálem pro nejvíce ikonický oděv, který dnes ženy nosí: tričko.

Tričko je ideální oděv, který doplní jakýkoli look, od nejobyčejnějšího po nejelegantnější, i ve své základní verzi, a díky nadstandardní bavlně se stává nadčasovým kouskem, který by měla vlastnit každá žena. Není náhodou, že tváří nové kampaně, kterou nafotil Rowan Papier, je Bruna Marquezine, nejnovější přírůstek do seznamu modelek Intimissimi, která je symbolem svěží a rafinované ženskosti, a která dokonale ztělesňuje toto nové denní prádlo značky.

Společnost Intimissimi navrhla bavlněnou úpletovou řadu ultra-fresh supima, která má mnoho různých stylů a provedení: tričko s tříčtvrtečním rukávem a lodičkovým výstřihem nebo dlouhý top na široké ramínka s Madonna výstřihem, který je se svým slim-fit designem ideální pod košile nebo svetry, pro větší pohodlí. Tyto dva styly přicházejí v širokém spektru barev, počínaje dvěma největšími klasikami všech dob: bílou a tmavě modrou. Značka však nabízí i mnoho dalšího: kolekce také zahrnuje celou řadu dalších stylů vyrobených ze stejné prémiové bavlny, jako jsou košile s polovičním nebo dlouhým rukávem a široký výběr topů.

V šatníku každé ženy existuje hodně „must-have“ kousků, které jsou jednoduché, minimalistické, a tudíž snadno kombinovatelné. Bílé tričko je jedním z nich! Tričko je nadčasový kousek, který můžete nosit po celý rok, každý ho miluje a hodí se k jakýmkoli oblečení.

Původně tričko vzniklo jako spodní prádlo a v 19. století se tak stalo součástí pánského oblečení. Díky americkým návrhářům a hollywoodským filmovým hvězdám, bylo tričko vyhlášeno svrchním oděvem, které vstoupilo do síně slávy pánského oblečení, jako symbol vzpoury mládeže. Dámská verze vznikla v 60. letech 20. století a z obyčejného oděvu, který byl koncipován s funkčností a nikoli s estetikou, se rázem stal rafinovaný kousek.

Díky své jednoduchosti byla bílá trička korunována ikonou šatníku a dobylo srdce všech žen po celém světě.

Ultrafresh Cotton with Bruna Marquezine

Light, essential, natural. Our UltraFresh Cotton is the fiber you need for this season.Bruna Marquezine wears our new UltraFresh cotton collection, now it’s your time to style it!https://inti.ms/UltraFresh_cotton

Zveřejnil(a) INTIMISSIMI dne Neděle 17. května 2020

Značka Intimissimi vznikla v italské Veroně v roce 1996 jako druhá značka dynamicky rostoucí společnosti Calzedonia S.p.A. (zal. 1986). Letos můžeme ve světě najít více než 1500 prodejen této značky, v 47 krajinách. Intimissimi se specializuje na spodní prádlo, topy, pyžama a domácí oblečení pro ženy a muže.

V sezónních kolekcích Intimissimi se odráží aktuální módní trendy, jak v barvách, tak i ve zpracování, a v kolekci „basic“ si zákazníci mohou vybírat ze široké nabídky artiklů pro každodenní využití. Nedávno tato značka navíc rozšířila svoji nabídku podprsenek a zákaznice mohou volit nejen z obrovské škály střihů, ale nově také i mezi košíčky od A do F. V dámské kolekci najdete různé topy, šaty, svetříky, spodničky a legíny v trendy střizích, barvách a z velmi pohodlných a snadno udržovatelných materiálů.

Intimissimi si zakládá na kvalitě použitých materiálů a jejich zpracování, na pohodlí svých modelů a cenové dostupnosti. Ve výrobcích Intimissimi se budete cítit sebevědomě, trendy a pohodlně v každé situaci.

Zdroj a foto: Intimissimi

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.