Značka vzniklá během pandemie – Virulent nadějného Otakara Šenkýře nakazí i vás

Grafický designér a art director Otakar Šenkýř se díky kurzu módního návrhářství v Institutu módní tvorby propracoval do módního průmyslu a v době největší světové pandemie moderních dějin přivedl na trh vlastní značku. Virulent stojí na pohodlném a vkusném oblečení, které v sobě odráží aktuální emoce. Dá se nosit během home office, stejně jako na fashion week.

Mluví se nejčastěji o negativních dopadech pandemie na módní sektor, ale nic není tak zlé, jak se zdá. Otakar Šenkýř, který během těžkého roku 2020 uvedl na trh svou vlastní módní značku Virulent, vidí pandemii jako ideální příležitost. Definitivně ho utvrdila v konceptu nové značky, který stojí na nakažlivosti módou. „Vzpomínám si, že podobné nápady jsem měl už na grafické škole, kde jsme měli za úkol vytvořit svůj vlastní brand a k tomu celou corporate identity. Už tam jsem si hrál s myšlenkou závislosti a nakažlivosti ve spojení s módou,“ říká Otakar Šenkýř.

Nové značce předcházelo studium
Prorazit s vlastní značkou není v dnešní době vůbec snadné, nicméně dobrá příprava dělá mistra. Otakar Šenkýř přes rok a půl navštěvoval kurzy Institutu módní tvorby. Tam získal potřebné znalosti oboru i správné kontakty. „Těší nás, že jsou naši studenti do módy zapálení a po ukončení kurzu je opravdu vidět, že jim Institut něco dal. Otakar Šenkýř a jeho nová značka jsou toho dokonalou ukázkou,“ sdílí radost z úspěchu jednoho ze svých studentů zakladatelka Institutu módní tvorby Klára Haunerová.

Móda, která vás nakazí
Název značky pochází od slova virulentní, tedy nakažlivé a souvislost s celosvětovou koronavirovou pandemií je nezpochybnitelná. Identitu značky doplňuje slogan #myfashioninfection. První kusy kolekce Otakar Šenkýř perfektně přizpůsobil aktuální situaci – unisexová mikina a tepláky splňují vše, co si od módy v této době lidé žádají. Latté odstín je prvním, se kterým Otakar Šenkář ve značce Virulent pracuje, časem plánuje přidat další jemné pastelové tóny.

Od designu k lokálnímu zpracování
„Mým snem je tvořit značku, u které bude k dostání více kategorií produktů včetně bund, doplňků i bot. Všechny materiály a střihy nejprve sám nosím a testuji, než je uvedu na trh. Proto si za každým produktem maximálně stojím. Jako jeden z velmi důležitých faktorů pro prvotřídní image fashion brandu beru často opomíjený packaging, na kterém bych chtěl v průběhu rozvíjení značky stavět. Podle mě je krásné balení mnohdy stejně důležité jako samotný produkt,“ představuje svou vizi Šenkýř. Všechny produkty jsou zpracovávány ručně v České republice a k dostání na e-shopu www.virulent.cz, který byl spuštěn 27. prosince 2020.

Zdroj a foto: Virulent

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.