Novému českému nádobí Fabini propadli foodblogeři i zákazníci. Kvalitní hrnce a pánve budou používat ještě vaše děti, slibuje zakladatel
Nejen v Česku, ale ani v Evropě nemá jeho značka obdoby. Díky promyšlené konstrukci bez zbytečných příkras, kvalitním materiálům a cestě přímého prodeje dokáže dvaadvacetiletý Jan Fabini nabízet produkty, které jinde stojí násobně více, za dostupnou cenu. Svému nádobí tak věří, garantuje záruku 10 let. V čem dalším je nové české nádobí Fabini výjimečné a proč by nemělo chybět ani ve vaší kuchyni?
Chtěl prodávat nádobí, ale nenašel žádné, které by vyhovovalo jeho požadavkům. Na trhu byly buď nekvalitní kousky s menší životností, nebo produkty se zbytečně luxusními a nepraktickými materiály, které kvůli vysokým maržím přeprodejců stály i desítky tisíc korun. Proto se dvacetiletý Jan Fabini rozhodl, že založí vlastní firmu a nádobí bude vyrábět sám. A tak vznikla nejmladší značka nádobí v Evropě, Fabini.
Aby produkty dostály jeho požadavkům na kvalitu, zvolil Jan Fabini promyšlený design, práci s prvotřídními materiály a od roku 2020, hned jak to bylo možné, také výrobu v Evropě. Jeho cílem byla zároveň rozumná cena, proto se vydal nevyšlapanou cestou přímého prodeje. Díky tomu, že se zbavil prodejních mezičlánků, nejsou v ceně za jeho nádobí žádné zbytečné marže a produkty, které konkurence prodává několikanásobně dráž, nabízí za dostupnou cenu. Ale pozor, nádobí Fabini seženete jen a pouze na fabini.cz.
Prvotřídní a nadčasové vybavení
Nerezové nádobí je vyrobené ze 3 nebo 5 vrstvé oceli, která je chytře zkombinovaná s vnitřní vrstvou hliníku. Díky ní se kov nejen rychleji a rovnoměrněji zahřeje, ale teplo déle udrží – a přitom se nebude připalovat. „Naši zákazníci nám často píší a jsou příjemně překvapeni, že už na polovičním výkonu vařiče se nádobí dokonale rozpálí po celém svém objemu,” popisuje mladý zakladatel Jan Fabini vynikající vlastnosti hrnců a pánví, které vám usnadní vaření a ušetří peníze za energie.
Hrnce a pánve Fabini vytloukané z jednoho kusu jsou navržené tak, aby se mohly použít na všechny typy vařičů, včetně indukce. Mohou se používat i na zapékání v troubě a samozřejmostí je i mytí v myčce. A navíc jsou kompatibilní i tvarem, takže se dají pohodlně skladovat. Hrnce i rendlíky jsou vyrobené s vychýlenými okraji pro snadné nalévání, uvnitř obsahují objemové rysky a samozřejmostí jsou izolované a ergonomické rukojeti, díky kterým se s bytelným nádobím snadno manipuluje a nehrozí popálení.
V sortimentu značky Fabini naleznete nerezové hrnce, rendlíky a pánve, pro snadnější vaření také pánve s nepřilnavým povrchem. Letos značka rozšiřuje portfolio o další nerezovou kolekci, sadu porcelánu, kuchyňských nožů nebo olivového dřeva. Cílem je nabídnout zákazníkům veškeré nádobí, které se v kuchyni využívá, v té nejvyšší kvalitě a za dostupnou cenu. Vlajkovou lodí značky Fabini však vždycky zůstane právě prvotřídní a do detailu promyšlené nerezové nádobí.
Radost z vaření je dána nejen prací s kvalitními surovinami, ale i s kvalitním nádobím
Vedle zákazníků, kteří se v nezvykle vysokých počtech vracejí, nádobí Fabini doporučují i známí food blogeři. Například Lorencovi z blogu Neplecha na plechu o produktech napsali: „Jsme rádi, že jsme konečně objevili nádobí, ve kterém je vaření radost, a věříme, že bude v naší rodině po generace. Obdivujeme, že ve svých 20 letech dokázal Jan Fabini vytvořit tak skvělý produkt!” A Jana Florentýna Zatloukalová, autorka Kuchařky pro dceru a stejnojmenného blogu, nádobí Fabini věří natolik, že se stala investorkou a ve firmě má svůj podíl.
„Naším cílem je, aby naše výrobky byly nadčasové, z těch nejkvalitnějších materiálů, vydržely generace, zlepšovaly požitek z vaření, a přesto zůstaly dostupné,” shrnuje svůj záměr Jan Fabini.
O Fabini:
Značku Fabini založil dvacetiletý Jan Fabini v roce 2019. Jeho cílem je nabízet vysoce kvalitní nádobí za dostupnou cenu, proto zvolili cestu D2C, přímého prodeje. Nádobí se od roku 2020 vyrábí v Česku, Francii a Itálii. Za firmou stojí investoři Jana Florentýna Zatloukalová s 6% podílem, Jiří Hlavenka s 30% podílem, Martin Rozhoň s 5% a Pavel Mezihorák s 13% podílem. Zbylých 46 % vlastní Jan Fabini.
Zdroj a foto: Fabini