MUMM i letos podpořilo talentované návrháře – Fashion week je oslavou módy, ke které šampaňské patří!

Mercedes-Benz Prague Fashion Week premiérově pozval své návštěvníky do autokina a v rámci jarní edice poskytl možnost on-line přenosu. Exkluzivní šampaňské MUMM, které je již pátým rokem partnerem této módní události se poprvé objevilo na přehlídkovém molu v rámci fashion show LA FORMELA. Designéři Miroslava Kohutiarová a Antonín Soukup zakomponovali přípitek na oslavu módy do svého závěrečného defilé.

Značka LAFORMELA, která vznikla v roce 2010, představila na letošním fashion weeku kolekci inspirovanou nekonečnou touhou cestovat a fascinací podmořským světem. Dálky, dobrodružství, hluboký oceán, pestrost, nepředvídatelnost a proměnlivost světa v něm. Už rok si je nemůžeme dopřát tak, jak bychom si představovali. Už rok nemůžeme jet tam, kam bychom chtěli. Pandemie zbrzdila možnost cestování, nikoli však touhu po něm. Na imaginárních cestách vystavěla LAFORMELA svou novou kolekci. Zároveň jsou v ní i prvky z podmořského světa, který nám také symbolizuje určitý druh svobody, připomíná totiž obrácené nebe. Pod mořskou hladinou se cítíte uvolněně a pohodlně tak, jako byste létali v nebi, ale vlastně jste pod vodou. Je to jeden ze základních stavebních kamenů kolekce. Jak je již zvykem, materiály, které značka používá, jsou ohleduplné k životnímu prostředí. Pro kolekci představenou na fahion weeku byly využity materiály jako triacetát, se kterým LAFORMELA pracuje již dlouhou dobu, dále žakárové tkaniny, síťované materiály, ať už pružné, nebo pevné, a také veganská kůže. Barevnost byla tento rok pestřejší vzhledem k inspiraci tématem cestování a podmořským světem. Stěžejními barvami kolekce jsou béžová, bílá, černá, tmavě šedá, army zelená, ale i tmavě žlutá, lila nebo nebesky modrá.

Šampaňské může mít svůj původ pouze ve Francii a právě tato země inspiruje v oblasti módy celý svět. „S MUMM spolupracujeme již delší dobu a velmi mě to těší. Nejsme propojeni pouze v rámci fashion weeku, ale i na autorských akcích, které bylo dříve možné pořádat u nás v showroomu. Tato značka mi je sympatická i tím, že neřeší pouze nápoj samotný, ale i celkovou estetiku, od láhve až třeba po signifikantní skleničky, a to je pro nás důležité. Mám rád spolupráci se značkami, které nad svou prezentací takto přemýšlejí. Šampaňské MUMM nás provází již delší dobu a do přehlídky jsme ho zakomponovali tak, aby se opravdu jednalo o oslavu, kterou vlastně přehlídka je, se vším všudy, tedy i se šampaňským. Nechali jsme nahlédnout do zákulisí po naší přehlídce. Ukázali jsme jak funguje backstage, kde si po přehlídce rádi připijeme na společný úspěch s modelkami, které jsou nedílnou součástí prezentace. Při závěrečném defilé jsme vyšli do prostoru MBPFW Drive-in Cinema, abychom pozdravili hosty fashion weeku,“ říká Antonín Soukup z návrhářského dua LAFORMELA a doplňuje: „Když si připíjíme, tak je to většinou na zdraví nebo na nás. Tím, že jsme československá značka, máme mnoho přátel ze Slovenska, a tak to často bývá i přípitek jako vítej v České republice nebo naopak vítejte na Slovensku. Pro nás je to oslava té události, ke které náleží i otevírání šampaňského. Často je to na zdraví, šťastnou cestu nebo na přivítanou.“

Šampaňské MUMM prezentuje kvalitu každou svou lahví, ozdobenou vysoce ceněnou Cordon Rouge neboli rudou stuhou Légion d’Honneur. Strategií MUMM je podporovat kreativní koncepty a nápady, ke kterým se unikátní akce pražského fashion weeku s prezentací talentovaných návrhářů bezesporu řadí.

Foto: archiv Fashion Week, MUMM

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.