Hard Rock International začíná oslavu 50. výročí oznámením o partnerství s Lionelem Messim

Od té doby, co se v Londýně v roce 1971 poprvé otevřely dveře Hard Rock Cafe, se společnost Hard Rock International velmi rozrostla a řadí se mezi globálně nejuznávanější firmy. Nyní slaví padesáté výročí a při této příležitosti oznámila nové partnerství s fotbalistou Lionelem Messim, jenž se stane ambasadorem značky na dalších pět let. Messi je prvním sportovcem, se kterým Hard Rock uzavřel spolupráci.

Tímto partnerstvím se Hard Rock vrací ke svým kořenům, protože na začátku 70. let původní londýnská pobočka sponzorovala místní fotbalový klub a vyrobila pro něj jednoduchá týmová trička s logem Hard Rocku. Trička se po zápasu vrátila do restaurace, kde byly rozdány věrným zákazníkům. Triko se ovšem stalo takovým hitem, že majitelé museli zřídit stánek, kde ho začali prodávat. Klasické tričko s logem dodnes zůstává nedílnou součástí identity značky.

V rámci nové spolupráce Hard Rock představil také novou kolekci zboží inspirovanou jejím novým ambasadorem. Kromě speciálního loga k 50. výročí jsou na oblečení některé z nejcharakterističtějších symbolů hráče, jako je lev, číslo 10 nebo jeho vlastní logo. Tato kolekce se připojuje ke kultovní merchandisingové linii a je k dispozici ve všech jejich kamenných obchodech nebo online https://shop.hardrock.com/en-us/messi.

“Za posledních padesát let se značka Hard Rock stala jednou z nejznámějších a nejoblíbenějších na světě a zahrnuje kavárny, hotely a kasina v 68 zemích,” uvedl Jim Allen. „Když jsme dosáhli tohoto milníku, věděli jsme, že se musíme spojit s ikonou, která nám pomůže oslavovat novým a nečekaným způsobem, a nebyla lepší volba než legendární Lionel Messi.“

“Je mi ctí spolupracovat s tak renomovanou značkou jakou je Hard Rock, a to ještě více v tomto historickém okamžiku – jejich 50. výročí!” řekl Lionel Messi. “Sport a hudba jsou nedílnou součástí mého života, perfektní kombinace mé profese a volného času. Velice si vážím, že jsem prvním sportovcem, který navázal partnerství se značkou, jenž v minulosti pracovala s takovými hudebními legendami. “

Allen a Messi uzavřeli tuto dohodu originální výměnou dárků. Messi dal Allenovi podepsanou repliku jeho zlatého míče a Allen mu na oplátku věnoval elektrickou kytaru navrženou speciálně pro něj. Replika této kytary podepsané hráčem bude vystavena v jedné z budov Hard Rocku a stane se tak jedním z nejcennějším hudebních předmětů na světě. Její přesné umístění bude brzy zveřejněno.

Live Greatness
Součástí spolupráce je také kampaň s názvem Live Greatness, kterou Hard Rock jubilejní výročí začal oslavovat. Kampaň poukazuje na minulost značky, na kterou je velice pyšná, ale také nadějeplnou budoucnost. Messi pak jako velvyslanec brandu debutuje hlavní rolí v reklamě, ve které ukazuje své fotbalové dovednosti, jenž ho dovedou až k memorabilií Hard Rocku.

Připomínka 50. výročí Hard Rocku
V pondělí 14. června 2021 si v HRC připomenou 50 let od otevření první restaurace Hard Rock Cafe v Londýně. Při této příležitosti budou mít v Hard Rock Cafe Praha Country burger za 25 Kč od  11:30 – 12:30 a 17:00-18:00 hodin. Restaurace bude celý den narozeninově vyzdobena nebo bude připraven fotokoutek s rekvizitami.

O Hard Rock®:
Hard Rock International (HRI) operuje v 68 státech s 239 provozovnami zahrnujícími hotely, kasina, Rock Shop® a restaurace. V roce 2020 se společnost rozrostla také o divizi Hard Rock Digital zaměřující se na online retail sázkových kanceláří a interaktivních her. Počínaje kytarou Erica Claptona, Hard Rock dnes vlastní světově nejcennější sbírku hudebních memorabilií obsahující více než 86 000 předmětů, které jsou vystaveny v provozovnách po celém světě. V roce 2020 udělil časopis Forbes společnosti Hard Rock International titul nejlepšího zaměstnavatele pro ženy a také ocenění Land Operator of the Year v rámci Global Gaming Awards. V roce 2021 společnost Hard Rock International získala ocenění Forbes jako Top Employer in the Travel & Leisure, Gaming, and Entertainment Industry a rovněž ji společnost Deloitte Private a The Wall Street Journal označila za nejlépe spravovanou společnost v USA. V roce 2019 byla firma oceněna jako jedna z nejlepších korporátních zaměstnavatelů v Americe v anketě časopisu Forbes America’s Best Large Employers a také číslo jedna v J.D. Power’s 2019 North America Hotel Guest Satisfaction Study (studie o spokojenosti hostů) mezi luxusními hotelovými řetězci. Destinace Hard Rock se nacházejí v největších světových metropolí, včetně dvou nejúspěšnějších vlajkových lodí na Floridě, jež jsou domovem prvního Guitar Hotelu® v jižní Floridě, kde se také nachází sídlo společnosti. Značka je vlastnictvím mateřské společnosti HRI The Seminole Tribe of Florida. Pro více informací o Hard Rock International navštivte www.hardrock.com nebo shop.hardrock.com.

Zdroj a foto: www.hardrock.com 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.