Loono spouští výlepovou kampaň po Praze na téma duševní zdraví

Nezisková organizace Loono bude mít v pořadí již druhou výlepovou kampaň po Praze. Tentokrát se bude jednat o vizuály detabuizující duševní onemocnění, které vznikly v rámci jejich nejnovější kampaně Dobré nitro. Loono na plakátech spolupracovalo se strategickou a komunikační agenturou Grizzlink a už 27. července se objeví na 97 místech po celé Praze. Projekt je realizován s finanční podporou hlavního města Prahy.

Pražané se budou moct setkat se dvěma vizuály kampaně. První z nich, s nápisem Obejme tě a nepustí, co je to?, detabuizuje depresi a úzkost a zároveň nabádá lidi, kteří těmito onemocněními trpí, aby si řekli o pomoc. Druhý se siluetou láhve pak symbolizuje problematiku závislostí a vyzývá, aby si lidi svůj problém uvědomili a taktéž se nebáli požádat si o pomoc. Kampaň bude doprovázena originálními vizuály také na sociálních sítích Loono.

“Navázali jsme na koncept, kterým jsme kampaň odstartovali a ukotvili. Chtěli jsme hravou a zároveň osobní formou upozornit na daná témata, proto jsme zvolili styl hádanek, které umožňují obojí a pomůžou tím vzbudit aspoň malou zvědavost a zamyšlení nad problematikou duševních onemocnění. Celý koncept hádanek pak více vynikne v online prostředí, kde hádanky dostanou více prostoru,” říká Iva Janigová, Creative Director v Grizzlink.

„Jsem ráda, že díky podpoře hlavního města Prahy máme možnost tuto osvětovou kampaň v Praze spustit. V Loono šíříme osvětu skrze řadu komunikačních kanálů, jak v online tak offline prostředí, ale zatím není v našich silách se dostat ke každému. Věřím, že výlepová kampaň pomůže dostat důležitou osvětu k dalším lidem i mimo náš stávající záběr,” říká ředitelka Loono Blanka Sigmundová.

Loono s agenturou Grizzlink spolupracovalo již na spuštění celé edukační kampaně Dobré nitro. Organizace tím reagovala na statistiky z roku 2017, ve které se uvádí, že až 729 milionů lidí žije v mentální poruchou, a rovněž i na aktuální situaci. V koronavirové krizi totiž v České republice stoupl výskyt duševních chorob z 20 % na 30 %. Loono v rámci kampaně veřejnost vzdělává skrze workshopy a webináře ve školách, firmách i na festivalech. Současně i v online prostředí na svých sociálních sítích, ve vlastním podcastu, skrze média a na webu www.dobrenitro.cz.

V pořadí již čtvrtá preventivní osvětová kampaň neziskové organizace Loono s názvem Dobré nitro byla vytvořena, aby detabuizovala duševní onemocnění, vzdělávala veřejnost, jak těmto onemocněním předcházet a kam se obrátit, když se s takovým onemocněním setkají. Kampaň pokrývá i důležitá podtémata, jako jsou závislosti, zdravý spánek, syndrom vyhoření či poruchy příjmu potravy.

Zdroj a foto: LOONO

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.