Užijte si druhou polovinu prázdnin a začněte s přípravami na školní rok s novou sběratelskou kampaní od Alberta

Léto je v plném proudu, prázdniny se přehouply do druhé poloviny. Volné chvíle i usínání dětem jistě zpříjemní knížky od Albatrosu s tradičními českými pohádkami. V srpnu zároveň pomalu přicházejí i myšlenky na nový školní rok či semestr a začíná shánění té správné výbavy. Žádný školák či student se neobejde bez kvalitního batohu. Ve věrnostní kampani s Albertem je navíc speciálně vybaven. Kampaň začíná 4. srpna.

Letošní letní sběratelská kampaň potěší menší i větší děti a také jejich rodiče a prarodiče. Za nasbírané body si můžou vybrat z nabídky 7 knížek od Albatrosu s českými pohádkami na motivy nejznámějších večerníčků, nebo ze 4 druhů cestovních a zážitkových deníků z Čech, Moravy a Slezska. „České pohádky jsou vždy velice oblíbené jak u malých, tak velkých čtenářů. Proto jsme do letošní kampaně zařadili tradiční pohádky jako je Bob a Bobek, Včelí medvídci, Rumcajs nebo Bylo nás pět,“ vysvětluje Jaroslav Anelt, který má v Albertu věrnostní kampaně na starosti. „Pro zvídavé děti pak máme připravené zážitkové a cestovní deníky, díky kterým poznají hravou formou krásy tuzemska a zároveň mohou rodičům pomoci s výběrem výletů,“ dodává.  Knížky od Albatrosu lze pořídit se slevou 74 % a deníky od Albi se slevou až 87 %.

„Chytré“ batohy pro žáky, studenty i na cesty do práce
Prázdniny ještě nekončí, výbavu na nový školní rok či semestr je ale dobré sehnat v předstihu. Ve věrnostní kampani jsou připravené dva speciální chytré batohy. „Pro žáky i studenty jsme letos chtěli připravit něco speciálního. Proto jsme zařadili do nabídky dva batohy, které odrážejí potřeby studentů v dnešní digitální době. Každý má zabudovaný USB port pro nabíjení. Oba jsou nepromokavé a mají i přehledný úložný systém pro sešity, knížky či notebook,“ popisuje druhou část kampaně Jaroslav Anelt. Tyto batohy lze pořídit se slevou až 65 %.

Průběh kampaně
Za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod. Bod navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci celkem deset bodů, z toho Albert dává dva body jako dárek při využití klasické papírové kartičky. V případě sbírání bodů v aplikaci Můj Albert získají zákazníci předvyplněné body tři.

Věrnostní kampaň startuje v obchodech Albert 4. srpna a potrvá do 21. září, nebo do vyčerpání zásob. Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/pohadky a www.albert.cz/batohy.

Zdroj a foto: Albert

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.