Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

CestováníZábava

Co má společného letuška společnosti Emirates, Tom Cruise a korunní princ Dubaje?

V nejnovější reklamě Emirates se objeví letuška na špičce nejvyšší budovy světa Burdž Chalífy a stane se tak jednou z mála osob, která měla možnost si tento zážitek vyzkoušet. Na vrcholu Burdž Chalífy tyčící se 828 metrů nad zemí se v minulosti postavili také Tom Cruise nebo korunní princ Dubaje Jeho Výsost šejk Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum.

Ve třicetivteřinovém klipu inspirovaný klasickou scénkou z oblíbeného vánočního hitu Láska nebeská z roku 2003 drží letuška v ruce cedule, kterými vyznává radost, že se Emiráty dostaly do oranžové skupiny na britském cestovním semaforu. Kamera začíná záběrem zblízka na letušku a po chvíli publikum zjistí, že stojí na samém vrcholu Burdž Chalífy postavené společností Emaar a za ní se rozpíná panoramatický výhled na Dubaj.

„U Emirates se vždy snažíme posouvat hranice kupředu, ať již jde o naše služby a produkty, nebo právě reklamu. Klid a jistotu, kterou vidíte u palubní průvodčí v naší reklamě, je ztělesněním našeho týmu, který se stará o bezpečnost a pohodlí našich zákazníků. Jsme hrdí na to, že patříme mezi několik vybraných, kterým umožnila společnost Emaar natáčet na vrchu Burdž Chalífy a zároveň jsme pyšnější na to, že jsme mohli takto ukázat naše krásné město Dubaj,“ řekl Sir Tim Clark, prezident společnosti Emirates.

Bezpečnost na první místě
Reklama byla natočená bez zeleného pozadí a speciálních efektů na 1,2 metrech ve výšce 828 metrech nad zemí. Je výsledkem důsledné přípravy a zkoušek za přísného bezpečnostního protokolu. Přestože oslovily aerolinky svůj palubní tým a byli zde zájemci z vlastních řad, rozhodla se společnost obsadit profesionální skydiverku, aby byla zajištěna maximální bezpečnost během natáčení.

Bezpečnost byla naprostou prioritou během celého natáčení, v horní části byla velmi dobře připevněná platforma, na které stála hlavní aktérka. Ta byla mimo jiné připevněná k tyči a dalšími dvěma body skrz skrytý postroj pod uniformou Emirates.

Natáčení začalo při východu slunce, tým včetně kaskadérky vyšplhat na vrchol budovy ještě před východem slunce, cesta na vrchol trvala hodinu a patnáct minut ze 160. patra Burdž Chalífy. Natáčení zabralo zhruba 5 hodin, natáčelo se jediným dronem. Jedná se o jednu z reklam, které byly natočeny v nejvyšší poloze vůbec, spolupracoval na něm interní tým Emirates společně s agenturou Prime Production AMG se sídlem v Dubaji.

Zdroj a foto: Emirates

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *