Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

CelebrityJídlo a pitíMóda

Fashion week úspěšně zakončil podzimní edici aftershow party, na které se připíjelo na oslavu talentu a módy

Mercedes-Benz Prague Fashion Week představil v rámci podzimní edice kolekce stávajících i nových návrhářů na sezónu jaro/léto 2022. Přehlídkový program módního týdne uvedl celkem 14 návrhářů a tři školní ateliéry. Fashion Temple, kterým byla Pražské tržnice, poskytl dvě stage. Po přehlídkách, během nichž se modelové a modelky pohybovali v netradičních prostorách Holešovické tržnice, patřící mezi památkově chráněné areály, se u haly číslo 13 konala závěrečná aftershow party, která byla stejně jako celý týden módy ve znamení červených skleniček MUMM a šampaňského významného domu G.H. MUMM. 

MUMM, který s pražským fashion weekem dlouhodobě spolupracuje, letos nad rámec vzájemného partnerství podpořil návrhářské duo LAFORMELA a během doprovodného programu představil tvorbu Jana Černého v DSC Gallery, kdy návštěvníci mohli poprvé v České republice paralelně z fyzické akce přecházet do virtuálního světa galerie.

Značka LAFORMELA prezentovala kolekci navazující na předchozí tvorbu. Dlouhodobě oblíbené modely klientek byly rozpracovány do nových siluet. Kromě transformovaných „bestsellers“ byly k vidění i zcela nové modely inspirované vizuálně přitažlivým světem koňských dostihů. Tato inspirace byla zřejmá především v dílčích prvcích kolekce. Kromě oblíbených a pro značku typických materiálů byl nově použit například unikátní stoprocentně přírodní materiál tencel. LAFORMELA nadále navazuje na zpracování bavlněných žebrových úpletů či veganské kůže a využívá oblíbené kovové detaily a lesklý vinyl. Rafinované střihy podporují krásu ženského těla. LAFORMELA dodržela tradici z minulého roku a do svého závěrečného defilé zakomponovala přípitek se šampaňským MUMM na oslavu možnosti prezentovat svou tvorbu a pozdravit se osobně s klienty a návštěvníky týdne módy.

Dalším projektem, kde se MUMM stal i uměleckým objektem, byla akce v DSC Gallery ve spolupráci s talentovaným Janem Černým, která hosty v rámci večera přenesla do virtuálního světa. Designér Jan Černý, známý svými výraznými menswear modely, vytvořil pro tento večer módní umělecký objekt svých signifikantních tenisek PRESTIGE, který dropoval přesně v čase party. Hosté si tak mohli vyzkoušet designérský kousek i v metaprostoru Decentralandu. V rámci tohoto unikátního večera byla představena limitovaná edice tří designových objektů vytvořených z exkluzivních láhví šampaňského MUMM.

Nejen známé osobnosti si nenechaly ujít závěrečnou party fashion weeku a možnost diskutovat o módě, která je součástí seberealizace a kultury. Mezi hosty tak nechyběli například topmodelka Daniela Peštová, zpěvačka Dara Rolins, herečka Kateřina Kaira Hrachovcová, modelky Kateřina Sokolová a Nikol Švantnerová, rapperka Sharlota, Muž roku 2017 Matyáš Hložek, zpěvák Adam Mišík, ředitel Elite Model Management Saša Jány a mnozí další.

Zdroj a foto: Mercedes-Benz Prague Fashion Week, MUMM

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *