Provozní doba poboček ČSOB a platby do konce roku 2021
Klienti ČSOB a Poštovní spořitelny mohou v posledních týdnech letošního roku využít k placení aplikaci ČSOB Smart, internetové bankovnictví nebo širokou pobočkovou síť včetně obchodních míst České pošty. Pro výběr peněz mají klienti k dispozici přes 1 000 bankomatů, z nichž více než čtvrtina umožňuje i vklad hotovosti. Bankomaty jsou přístupné i fungují nepřetržitě.
Provozní doba poboček ČSOB, Poštovní spořitelny a Finančních center bude v závěru roku 2021 následující:
- – 23. 12. 2021 – standardní provozní doba
- – 26. 12. 2021 – zavřeno
- – 30. 12. 2021 – standardní provozní doba
- 12. 2021 – 9:00 až 13:00
- 1. – 2. 1. 2022 – zavřeno
Pokud budou klienti ČSOB a Poštovní spořitelny potřebovat ke konci roku odeslat platby a mít jistotu, že do jiné banky v ČR dojdou ještě letos, je potřeba je zadat takto:
- na pobočce nejpozději 31. 12. 2021 do 13:00
- elektronicky nejpozději 31. 12. 2021 do 14:00
- na poště nejpozději 29. 12. 2021
Platby v rámci ČSOB lze elektronicky zadávat 31. prosince 2021 až do 22:00.
Bližší informace pro klienty o platebním styku v závěru roku 2021:
Fyzické osoby, podnikatelé a firmy:
https://www.csob.cz/portal/documents/10710/529674/csob-platebni-styk-v-zaveru-roku.pdf
Korporace a instituce:
https://www.csob.cz/portal/documents/10710/529674/csob-platebni-styk-v-zaveru-roku-corp.pdf
V případě dotazů se klienti mohou obracet na webové stránky www.csob.cz, část Kontakty, nebo na bezplatnou linku 800 300 300.
Zdroj a foto: ČSOB