Pohodlí vítězí v online nákupu pro domácího mazlíčka nad koronavirem
V průzkumu, který nechala zpracovat společnost Dáme jídlo společně se svým obchodním partnerem Super zoo na téma online nákupů pro domácí mazlíčky, jasně zvítězilo pohodlí nad obavou z nákazy koronavirem. Podle průzkumu většina majitelů pro své zvířecí členy rodiny nakupuje vánoční dárky a chystá pro ně zvláštní péči na Štědrý den.
58,7 % dotazovaných uvedlo, že jako hlavní výhodu online nákupu zboží pro svého domácího mazlíčka vidí právě pohodlí. Obava z nákazy koronavirem v kamenné prodejně skončila jako poslední důvod, který vede k nákupu tohoto zboží online. Získala pouhých 11,4 % hlasů. K výběru byly k dispozici ještě další dvě možné odpovědi, rychlost doručení (12,7 %) a široký výběr zboží (17,2 %). 70 % dotázaných uvedlo, že pro svého domácího mazlíčka nakupuje zboží online pravidelně.
Dárky pro domácího mazlíčka
Nebylo žádným překvapením, že celých 94,6 % dotazovaných odpovědělo, že považují svého domácího mazlíčka za člena rodiny a možná i to je důvodem, že 78,8 % všech respondentů uvedlo, že nakupují pro své mazlíčky vánoční dárek.
Štědrý den zvířecího miláčka
Necelých 53 % dotazovaných dopřeje svému mazlíčkovi na Štědrý den speciální péči v podobě vyčesání srsti. K této činnosti mohou zákazníci zakoupit nejen hřebeny v Super zoo prostřednictvím služby Dáme jídlo, která zboží doručí do několika minut až na váš práh. Dalších 21,3 % respondentů vybaví své domácí kamarády buď speciálním vánočním oblečkem nebo ozdobou. Samotné štědrovečerní zvířecí menu připraví překvapivě 32,4 % dotazovaných.
Celý průzkum byl zaměřen na online nákup zboží pro domácí mazlíčky v předvánočním období. Pro společnost Dáme jídlo průzkum zpracovala agentura MSL. Sběr dat byl realizován prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos.
O společnosti Dáme jídlo
Dáme jídlo je největší česká platforma, která partnerům z řad restaurací a obchodů přivádí zákazníky a pomáhá jim se správným komerčním nastavením a efektivností rozvozu. Společnost spolupracuje s téměř 6 000 partnery ve 170 obcích po celé České republice a svou pestrou nabídkou tak pokrývá přes 60 % tuzemské populace. Během denní špičky doručí více než 10 000 jídel a dalších položek za hodinu a toto číslo stále roste. Dáme jídlo je součástí Delivery Hero, celosvětově největšího hráče na trhu food delivery a quick commerce, který se v roce 2020 stal součástí klíčového evropského akciového indexu DAX, kam patří 30 nejvýznamnějších německých veřejně obchodovaných firem.
Zdroj a foto: Dáme jídlo