Další úspěchy pro méně škodlivé produkty Imperial Brands. Zařízení Pulze ocenili spotřebitelé i marketingoví odborníci

Pulze, zařízení na bázi zahřívaného tabáku, při jehož užívání se uvolňuje až o 94 % méně toxických látek než u klasických cigaret, slaví úspěch napříč oborovými soutěžemi. V programu Volba spotřebitelů si jej čeští zákazníci vybrali jako nejlepší novinku roku 2022. Společnost Imperial Brands bodovala již druhý rok v řadě po loňském úspěchu zlaté edice elektronické cigarety blu. Další úspěch získala pro Imperial Brands agentura Fox Hunter, které marketingoví odborníci v soutěži České eventové asociace udělili dvě zlaté Výroční ceny za nejlepší eventy v B2B i B2C kategorii v roce 2021.

Technologie se vyvíjí, spotřebitelé mění své zvyky, a především začínají dbát o své zdraví. Potvrzuje to i program Volba spotřebitelů, který přes dvacet let monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky uvedené na český trh. Již podruhé si čeští spotřebitelé coby nejlepší novinku roku zvolili produkt společnosti Imperial Brands – tentokrát zařízení na zahřívání tabáku Pulze. Pro společnost Imperial Brands tak jde již o druhý úspěch v řadě. V loňském roce uspěla s limitovanou zlatou edicí vaporizérů blu.

Pulze sehrál významnou úlohu i v další soutěži – eventová agentura Fox Hunter vytvořila v září loňského roku pro Imperial Brands vlastní zcela unikátní prostor pro konání několika společenských akcí a koncertů včetně zahajovacího eventu k uvedení Pulze na český trh. Odborníci při udílení výročních cen České eventové asociace ocenili v kategoriích B2B i B2C kreativitu i samotnou náročnost exekuce několikadenního projektu.

„Úspěch v soutěžích nám potvrdil, že zvolená komunikační strategie byla správná. Kampaň proběhla podle našich představ a dosáhli jsme všech nastavených cílů. Velmi si vážíme, že naši práci ocenili marketingoví experti i samotní spotřebitelé. Je to pro nás známkou toho, že vydat se cestou alternativních a méně škodlivých produktů bylo správné rozhodnutí. Zároveň je to pro nás ale i obrovský závazek do budoucna,“ uvádí Bojan Stoevski, Market Manager Imperial Brands pro Českou republiku, a dodává: „Pulze se nám podařilo na českém trhu úspěšně etablovat a nyní se můžeme plně věnovat dalšímu vývoji produktu a rozšiřování nabídky náplní do zařízení na zahřívání tabáku. Můžeme tak i my sami přispět k přístupu založeném na principu snižování rizik.“

Zařízení Pulze je dostupné v elegantním měděném a stříbrném provedení. Přesně padne do ruky a na rozdíl od konkurenčních produktů nepotřebuje externí nabíjecí stanici. Plně se nabije za 90 minut a vydrží až na 20 náplní. Neprodukuje popel a zároveň nezapáchá. Užíváním Pulze navíc není okolí vystaveno pasivnímu kouření. Pulze využívá náplně iD, které jsou dostupné v několika variantách – Rich Bronze s internzivní chutí tabáku, Balance Blue, mentolové Polar Green, mátové Ice a Capsule Polar. Nabídku náplní Imperial Brands postupně rozšiřuje – na jaře společnost uvedla na český trh 2 nové náplně – Capsule Summer Red s příchutí melounu a Capsule Forest Purple s příchutí lesního ovoce.

Výzkum programu Volba spotřebitelů, pořádaný agenturou Nielsen IQ, proběhl v květnu 2022 a nominované výrobky v šedesáti kategoriích hodnotily čtyři tisícovky respondentů z řad koncových spotřebitelů.

Česká eventová asociace uděluje výroční ceny za nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace, jejímž cílem je ocenit mimořádné eventové projekty a  nadstandardní služby dodavatelů poskytnuté v rámci eventových projektů.

Foto: archiv Imperial Brands

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.