Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

BydleníZe života

Drogerie ROSSMANN spouští další ročník kampaně „Vraťte stromům korunu“ a spolu se svými zákazníky přispívá k zelenější České republice

Drogerie ROSSMANN opět spojuje síly s neziskovou organizací Sázíme stromy a společností Henkel ČR divizí Beauty Care a společně startují již 7. ročník kampaně „Vraťte stromům korunu“. Letos se k divizi Beauty Care přidala i divize Laundry Care, tudíž vznikla mnohem větší nabídka produktů vybraných značek, kterými mohou zákaznici přispět. Cílem je vybrat finanční prostředky na pořízení minimálně 400 stromů. Oblíbená kampaň probíhá od 22. 6. 2022 do 30. 8. 2022.

Snižování počtu stromů je závažným problémem nejen ve volné krajině, ale i ve městech. Zde je zeleň především prospěšná ke zvlhčování ovzduší a zlepšování jeho kvality pro lidské zdraví, které je vlivem škodlivých plynů ohrožováno. K řešení tohoto problému může v rámci kampaně „Vraťte stromům korunu“ drogerie ROSSMANN a společnosti Henkel ČR a jejími divizemi Beauty Care a Laundry Care přispět nyní každý z nás.

Aktivní podpora projektu „Vraťte stromům korunu“ je velmi jednoduchá, stačí v drogerii ROSSMANN v daném období zakoupit výrobky značek Palette, Live Color, N.A.E., Natural & Easy, Perfect Mousse, Syoss, Taft, Gliss, got2b, Seborin, Men Perfect, Schwarzkopf Men, Schauma, Fa, Barnängen, Nature Box, Gliss Color, Schwarzkopf, Vademecum, Persil, Bref, Pur, Somat, Silan, Perwoll, Clin a K2r.

Z každého prodaného kusu pak automaticky poputuje 1 Kč na podporu neziskové organizace Sázíme stromy, která finanční prostředky využije na výsadbu vzrostlých stromů v předem vybraných lokalitách po celé České republice. Více informací je k dispozici na www.vrattestromumkorunu.eu a http://www.rossmanninspiruje.cz/clanky/inspirujeme-k-ekologii.

„Péče o životní prostředí je naší dlouhodobou prioritou, a proto si vážíme každého, kdo se do akce „Vraťte stromům korunu“ zapojí a pomůže nám udržet okolí našich prodejen a domovů zelenější. V projektu se nám podařilo zajistit finanční prostředky na výsadbu již více než 2 000 vzrostlých stromů a já pevně věřím, že jich přibude dalších 400,“ komentuje Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

Zdroj a foto: Rossmann

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *