I zmrzlina se dá vyrábět kvalitní a udržitelnou cestou, tedy tou nejlepší pro naši planetu a společnost 

Zmrzlina bez udržitelnosti? Magnum říká jasně: Ne! Zodpovědný  přístup k udržitelné výrobě oblíbených zmrzlin a nanuků zůstává stěžejním záměrem  společnosti Unilever, do jejíhož portfolia značka Magnum patří. S udržitelnou výrobou se  jednoznačně pojí také zdroje získávaných surovin pro výrobu této zmrzliny. Podpora  pěstitelů kakaa a vanilky představuje jeden z hlavních bodů celého procesu výroby, neboť  kvalitní ingredience tvoří tu nejlahodnější chuť zmrzliny. 

Věděli jste, že 100 % kakaových bobů, určených na výrobu zmrzlin Magnum, pochází z udržitelných zdrojů? Navíc se tyto kakaové boby pyšní certifikací Rainforest Alliance. Avšak to není zdaleka vše, značka Magnum také podepsala Iniciativu pro kakao a lesy, čímž se veřejně zavázala k vysázení 465 000 nových stromů na území státu Pobřeží slonoviny a k eliminaci deforestace. Aktivity povedou k větší uhlíkové neutralitě, které by firma měla dosáhnout do roku 2030. Magnum hledí na udržitelnost také při výběru materiálů, proto se kelímky vyrábějí pouze z recyklovaného plastu. Plast je navíc dále recyklovatelný, díky tomu přispívá do procesu udržitelného oběhu výroby a zpracování plastů.

Magnum si hýčká své pěstitele 
Důležitou součástí výroby zmrzliny Magnum jsou také zkušení farmáři, kteří produktům  věnují svou lásku a energii. Proto se je Magnum snaží odměnit za jejich úsilí v podobě  finančních darů a podporou nevýdělečných charitativních organizací. Tyto projekty pomáhají  rodinám pěstitelů k lepším výdělkům a usnadňují přístup ke vzdělávání. Firma Magnum  věnovala 250 000 EUR na podporu pěstitelek kakaa, které zasáhly uplynulé roky pandemie  covid-19. Mezi další iniciativy patří podpora zdravotního pojištění a vzdělávací programy v 76 vesnicích na Madagaskaru. Firma Magnum touto cestou usiluje o celkové vylepšení  životních podmínek svých pěstitelů, pěstitelek a jejich rodin.

Tyto kroky by měly díky šetrnému přístupu vést k ochraně zemědělské půdy pro budoucí  generace. Ať už jde o vodní hospodářství nebo používání biologických či přírodních  pesticidů, Magnum dosahuje zlepšení kvality života místních obyvatel i ekosystému. „Chceme pomocí čokolády zlepšovat život místních obyvatel. Udržitelně vypěstovaným  kakaem ve výsledku zvedáme úroveň způsobu produkce – bez chemických pesticidů,  znečišťování vody a finančního strádání. Ekologickou změnou vytvoříme pozitivní impakt  nejen v zemědělství,“ říká Julien Barraux, globální viceprezident značky Magnum. Firma  Magnum věří, že požitek a radost našich chuťových pohárků by neměly vyčerpávat vzácné  zdroje naší planety. 

Zdroj a foto: Magnum

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.