Coca-Cola je na Teribearu znovu partnerem osvěžení
Spojení Coca-Cola a Teribeara pokračuje i v roce 2022! Na tradiční charitativní akci běžci dostanou v balíčku pramenitou vodu Natura a přímo na Letenské pláni si mohou účastníci zakoupit nápoje z portfolia Coca-Cola v nápojových automatech a kávu značky Costa Coffee v dedikovaném stánku. Část výtěžku ze všech prodaných nápojů putuje na konto Nadace Terezy Maxové dětem. Coca-Cola na akci pomáhá také s tříděním odpadu. Krom toho, že Coca-Cola znovu přispívá na organizaci Teribeara, provozuje ve spojení s Nadací Terezy Maxové již od roku 2017 sociální personální agenturu, která znevýhodněným mladým lidem pomáhá najít pracovní uplatnění.
Agentura spadá pod projekt To dáš!, který letos spustil online vzdělávací platformu pro mladé lidi. Zprávu o online plarformě naleznete níže.
Díky To dáš! mají studenti online školení od těch nejlepších zdarma
Projekt společnosti Coca-Cola HBC – To dáš!, ve kterém mladí lidé získávají šanci na lepší pracovní uplatnění nově spouští online platformu a obsah stojí opravdu za to. Své zkušenosti zde v lekcích předala zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková, ředitel Rohlík.cz Olin Novák, nebo úspěšný autor a lektor Petr Ludwig. Mladí lidé v Česku a na Slovensku teď mají možnost kurzy zdarma absolvovat na cocacolatodas.com a doplnit svůj životopis či LinkedIn profil o hodnotný certifikát.
Program To dáš! pomáhá především znevýhodněným mladým lidem najít adekvátní pracovní uplatnění již pět let. Jeho obsahem byly doposud zejména kurzy od profesionálních koučů, poskytované dětem z dětských domovů a vyloučených lokalit, ale i přednášky a kurzy pro studenty středních a vysokých škol. Nově se program přesouvá do online prostředí a nabízí obsah pro mladé, kteří chtějí posunout svůj osobní rozvoj a načerpat inspiraci. „Jedním z cílů projektu je v současné době oslovit 5000 mladých v roce 2022, proto je pro tento dosah online prostředí ideálním nástrojem. Když jsme stavěli novou platformu, zeptali jsme se mladých, za jaké školení by byli ochotni zaplatit. Přesně taková školení jsme pak s partnery dali dohromady a nyní je nabízíme všem studentům zdarma“ uvádí CSR a Community Manager Ladislav Jelen z Coca-Cola HBC.
V květnu se k projektu přidala i Simona Kijonková – zakladatelka Zásilkovny, která do platformy přispěla záznamem inspirativní besedy s mladými z dětských domovů. „V projektu To dáš! jsme našli obrovské synergie s činností Nadačního fondu Simony Kijonkové. Proto jsme s kolegy využili možnosti uspořádat u nás ve firmě besedu pro děti z dětských domovů z Ústí nad Labem a Dolních Počernic. Věřím, že inspirace a dialog jsou skvělými nástroji při hledání profesní cesty pro všechny mladé,“ komentuje zapojení do projektu a natáčení besedy Simona Kijonková.
Do platformy připojil svůj příspěvek i ředitel Rohlík.cz Olin Novák, který přiblížil byznys model a fungování jedné z nejrychleji rostoucích firem u nás i v zahraničí. „Původně jsem byl osloven, abych mluvil o byznys plánu, ale svůj příspěvek jsem pojal spíš jako inspiraci tím, co u nás funguje. Myslím, že nemá cenu se bavit o tom, co si každý umí vygooglit. V Rohlíku jdeme vždy o krok dál. Vždy hledáme něco nového. To je podle mne esencí každého úspěšného byznys plánu,“ dodává Olin Novák.
Online portál cocacolatodas.cz je k dispozici mladým lidem od 31. 5. a většinu obsahu pro další dostupná témata pokryli lektoři z GrowJob Institute. „Autorům projektu jsme licence na záznamy našich nejúspěšnějších webinářů poskytli za režijní cenu a do února 2023 k nim mají všichni studenti v Česku a na Slovensku přístup zdarma. V galerii je úspěšný kurz Konec prokrastinace, nebo například webináře ke schopnostem vyjednávat či kriticky myslet,“ uvedl zakladatel GrowJob Institute a autor knihy a kurzů Konec prokrastinace Petr Ludwig.
Foto: archiv Coca-Cola a Teribear