Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Zábava

Disney uvádí závěrečný díl okouzlující vánoční promo trilogie „Pravý čas být spolu“

Společnost Disney dnes uvedla nové vánoční hudební promo nazvané „Dárek“. Jedná se o tříminutový animovaný krátkometrážní film, který vyzdvihuje sílu sdílení příběhů zejména v dobách velkých změn, jakož i v časech, kdy je třeba posílit rodinná pouta.

  • „Dárek“ je laskavý příběh o sounáležitosti, který se opět odehrává v naší milované rodině. Tentokrát se rodina připravuje na Vánoce a maminka čeká miminko.
  • Animované promo je závěrečným dílem vánoční trilogie studia Disney nazvané „Pravý čas být spolu“
  • Původní píseň Kousek chyběl nám zpívá ANABELLE.
  • V souvislosti s promem je do prodeje uvedena plyšová hračka myšáka Mickeyho, která světélkuje ve tmě. Hračka se v hudebním klipu objeví.
  • Fanoušci mohou ve videu najít tzv. Easter Eggy (překvapení), včetně těch vytvořených dlouholetým partnerem společnosti Disney, nadací Make-A-Wish®, která plní přání dětem, které žijí se závažnými nemocemi.

Hudební promo je posledním dílem trilogie studia Disney nazvané „Pravý čas být spolu“. Premiéru má ve středu 2. listopadu 2022 na televizních kanálech a na streamovacích platformách včetně kanálů vlastněných společností Disney ve 46 zemích v Evropě, Severní Americe, v Africe a Asii.

Trilogie „Pravý čas být spolu“

Vůbec první vánoční promo od společnosti Disney nazvané „Lola“ bylo uvedeno v roce 2020. V tomto prvním díle byla divákům představena Nicole a její babička Lola. Sledovali jsme, jak jejich pouto sílí při předávání vánočních zvyků mezi generacemi.

Loňský díl nazvaný „Nový táta“ sledoval příběh dospělé Nicole a jejích vlastních dětí, Maxe a Elle, kteří přivítali do svého domova nového tatínka. Ústředním motivem tohoto příběhu byla kouzelná pohádková knížka, prostřednictvím které jsme vyzdvihli důležitost společného čtení pro tvorbu rodinných pout.

Oba díly z let 2020 a 2021 dosáhly společně přes 184 milionů shlédnutí. Letos se naše rodina připravuje na další svátky a maminka navíc čeká miminko!

„Dárek“ je silný příběh o sourozeneckých vztazích prožívaných prostřednictvím nejmladší dcerky Elle, která se připravuje na změny v rodině. Ústředním motivem je tentokrát oblíbená plyšová hračka myšáka Mickeyho, která světélkuje ve tmě a která propojuje minulost, současnost a budoucnost. Hračku nejprve dá Elle její starší bratr Max, aby se v noci nebála. Následně dá Elle tutéž hračku svému novorozeném sourozenci a tím jej přivítá do rodiny.

Sarah Foxová, viceprezidentka pro marketing a komunikaci divize spotřebního zboží společnosti Disney pro střední a východní Evropu k tomu říká: Poslední tři roky sledovaly miliony diváků postavy naší minitrilogie „Pravý čas být spolu,“ jak utužují rodinné vztahy a vytvářejí vzpomínky. Naším cílem bylo představit rodinu, která by oslovila diváky po celém světe. Jsme upřímně vděční za podporu, kterou jsme během vánoční kampaně získali, a doufáme že naši fanoušci i jejich rodiny si tento hezký, laskavý a závěrečný díl trilogie užijí.“

Kolekce produktů inspirovaných promem, včetně plyšové hračky myšáka Mickeyho od společnosti Simba, bude k dispozici u vybraných prodejců po celé střední a východní Evropě.

Za námětem a výrobou krátkometrážního proma „Dárek“ stojí tvůrčí tým Disney’s Consumer Products, Gaming & Publishing creative, vedený Angelou Affinitovou, ředitelkou pro kreativitu a brand marketing ve spolupráci s Flux Animation Studios na Novém Zélandu.

Soundtrack: ANABELLE

Nalepovací tetování a žlutá barva – to je ANNABELLE.

Zpěvačka a rapperka původem z Prahy, která studovala hudbu v Londýně a zároveň tam i vystupovala. Letošní Objev roku (Ceny Anděl), mladá zpěvačka ANNABELLE, oznámila své debutové EP. Vycházející hvězda současného popu navazuje na úspěch svých posledních singlů jako TOOTHBRUSH, CHARM nebo RUNNIN’ OUT OF F* TIME. Poslední jmenovaná skladba se zároveň objevuje vedle čtyř dalších tracků na EP KIDNAP ME PLS vydaném 26. srpna spolu se singlem SnOWfLAkE.

ANNABELLE si udržuje pozici na vrcholu českých rádiových žebříčků a byla také vybrána jako jedna z tváří mezinárodní kampaně Spotify EQUAL v rámci které se její tvář objevila na billboardu na newyorském Times Square.

Zdroj a foto: Disney+

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *