Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

ZdravíZe života

Cesta domů spustila kampaň #darujCestuDomu zaměřenou na prvodárce

Pražský mobilní hospic Cesta domů na začátku října spustil kampaň zaměřenou na akvizici nových dárců. Jejím cílem je získání dostatku prostředků na poskytování péče umírajícím lidem a jejich blízkým v jejich domovech, kde se cítí dobře a důstojně. Realizaci kampaně financoval nadační fond Lidé Lidem, který pomáhá organizacím z neziskového sektoru se sebeprezentací a komunikací směrem k veřejnosti a dárcům. Koncept kampaně připravovaly obě neziskové organizace ve spolupráci s marketingovými agenturami Surikata PR a DigiBoost.

Hlavní idea kampaně odkazuje na dva týdny života – průměrnou dobu, po kterou mobilní hospic Cesta domů pečuje o své pacienty. Tento fakt je reflektován jak ve statickém, tak video obsahu kampaňové komunikace. V něm reagují zástupci čtyř generací na dvě otázky: Co budete dělat v následujících dvou týdnech? A co byste dělali, pokud by to byly vaše poslední dva týdny?

Kampaň tak pracuje s kontrastem mezi všedním životem běžného člověka a posledními okamžiky života pacientů Cesty domů. Ostatně odpovědi na druhou z otázek vycházejí z reálných přání hospicových pacientů a jejich blízkých. Kampaň je zastřešena hashtagem #darujCestuDomu, který napovídá, že hlavním komunikačním kanálem jsou sociální sítě a bannerové plochy. V rámci tvorby kampaně vznikla i nová landing page darujcestudomu.cz.

Cesta domů je mobilní hospic, který poskytuje paliativní péči umírajícím lidem, dospělým i dětem, a nabízí podporu jejich blízkým. Jde o neziskovou organizaci, která umožňuje lidem, kteří si to přejí, umřít důstojně a v jejich přirozeném prostředí. „Podpory nadačního fondu Lidé Lidem i spolupráce se Surikata PR si moc vážíme. Naším hlavním cílem je zlepšit péči o lidi na konci života a razit filosofii, že umírání je důležitá a přirozená součást lidského života, kterou bychom měli vědomě přijmout. Z celého srdce jim děkuji, že do toho s námi šli,“ říká Ruth Šormová, ředitelka neziskové organizace Cesta domů.

Celá kampaň by nemohla být zrealizována bez nadačního fondu Lidé Lidem, který vznikl teprve nedávno, během pandemie Covidu-19. Organizace začala jako umělecký projekt, který měl fungovat jako poděkování a podpora všem záchranným složkám, které během lockdownu zachraňovaly životy. Postupně ale vznikla nová vize – pomoci neziskovým organizacím se získáváním potřebných prostředků. Pro rok 2022 si iniciativa Lidé Lidem zvolila 4 projekty, které chce podpořit, jedním z nich je právě hospic Cesta domů.

Zdroj a foto: Cesta domů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *