Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Zdraví

Česká značka Herbadent se představuje na mezinárodním dentálním veletrhu IDS

Březen patří čistým a zdravým zubům. Zatímco 20. března proběhne Světový den ústního zdraví, od 14. do 18. března se v Kolíně nad Rýnem uskuteční mezinárodní veletrh IDS 2023 zaměřený na trendy a inovace v oblasti dentální péče. Akce se poprvé zúčastní i česká společnost Herbai, pod níž spadá značka HERBADENT a její ryze přírodní zubní pasty, kartáčky a další výrobky pro dentální hygienu, s nimiž začíná úspěšně vstupovat na zahraniční trhy.

Veletrh IDS se koná každé dva roky a přináší komplexní přehled o nejnovějších produktech, trendech a technologiích ve stomatologickém průmyslu. Na letošním 100. ročníku se mezi zubními profesionály a zároveň mezi hrstkou českých firem představí i společnost Herbai a její značka Herbadent.

V rámci veletrhu otevře své velké testovací centrum, kde bude prezentovat své zubní kartáčky a další produkty dentální hygieny, nabízet odborné poradenství a představovat své inovace. Tradiční česká značka se tak dostane do kontaktu se světovou stomatologickou veřejností.

„Na IDS 2023 se sejdou všechny typy zubních profesionálů a tím nám veletrh přinese širokou škálu příležitostí nejen seznámit se s novým vývojem v rámci našeho oboru a vytvořit si nové kontakty, ale především představit odbornému světu naše nejnovější produkty a inovace. Vývoj nových produktů je pro nás klíčové téma a jsem rád, že můžeme získat přímou zpětnou vazbu od těch nejlepších,“ říká stomatolog Pavel Smažík, majitel značky Herbadent.

Herbai má za sebou 125letou historii a čerpá ze starých osvědčených receptur, zároveň ale sleduje nejmodernější trendy. Se svým sortimentem nyní začíná vstupovat i na mezinárodní pole, nejen v rámci Evropy, ale otevírá si i trhy na ostatních kontinentech. V Asii je nejdále projekt v Číně, kde se prodeje již rozběhly. Svůj export chce Herbadent podpořit i účastí na světovém, v Německu konaném veletrhu IDS.

Světový den ústního zdraví

World Oral Health Day – tak se jmenuje mezinárodní projekt Světové dentální federace zaměřený na osvětu klíčové úlohy prevence v orálním zdravá světové populace. V Česku se Světový den ústního zdraví koná 20. března pod taktovkou České stomatologické komory a jeho motto zní „Buďme hrdí na svá ústa!“. 

Do akce se coby oficiální partner zapojí i značka Herbadent se svou Herbadent sanitkou. Tu může navštívit každý, kdo chce využít odborné poradenství, zjistit, který kartáček je pro něj správný, a naučit se o své zuby pečovat co nejlépe.

Rčení, že čistý zub se nekazí, platilo a stále platí. Starat se o své zuby může znít jednoduše, ale pokud neznáme a nemáme zažitou správou techniku čistění zubů, nemáme ten správný mezizubní kartáček nebo podceňujeme kontroly u stomatologa či dentální hygienistky, zhoršené zdraví zubů se nám nevyhne. A s ním i finančně náročné zákroky v zubní ordinaci. Proto se Herbadent dlouhodobě zapojuje do této osvětové akce, abychom co nejvíce lidem umožnili naučit se o své zuby správně starat,“ uzavírá Pavel Smažík.

Veletrh IDS se koná každé dva roky a přináší komplexní přehled o nejnovějších produktech, trendech a technologiích ve stomatologickém průmyslu. Na letošním 100. ročníku se mezi zubními profesionály a zároveň mezi hrstkou českých firem představí i společnost Herbai a její značka Herbadent.

V rámci veletrhu otevře své velké testovací centrum, kde bude prezentovat své zubní kartáčky a další produkty dentální hygieny, nabízet odborné poradenství a představovat své inovace. Tradiční česká značka se tak dostane do kontaktu se světovou stomatologickou veřejností. „Na IDS 2023 se sejdou všechny typy zubních profesionálů a tím nám veletrh přinese širokou škálu příležitostí nejen seznámit se s novým vývojem v rámci našeho oboru a vytvořit si nové kontakty, ale především představit odbornému světu naše nejnovější produkty a inovace. Vývoj nových produktů je pro nás klíčové téma a jsem rád, že můžeme získat přímou zpětnou vazbu od těch nejlepších,“ říká stomatolog Pavel Smažík, majitel značky Herbadent.

Herbai má za sebou 125 letou historii a čerpá ze starých osvědčených receptur, zároveň ale sleduje nejmodernější trendy. Se svým sortimentem nyní začíná vstupovat i na mezinárodní pole, nejen v rámci Evropy, ale otevírá si i trhy na ostatních kontinentech. V Asii je nejdále projekt v Číně, kde se prodeje již rozběhly. Svůj export chce Herbadent podpořit i účastí na světovém, v Německu konaném veletrhu IDS.

Světový den ústního zdraví

World Oral Health Day – tak se jmenuje mezinárodní projekt Světové dentální federace zaměřený na osvětu klíčové úlohy prevence v orálním zdravá světové populace. V Česku se Světový den ústního zdraví koná 20. března pod taktovkou České stomatologické komory a jeho motto zní „Buďme hrdí na svá ústa!“. 

Do akce se coby oficiální partner zapojí i značka Herbadent se svou Herbadent sanitkou. Tu může navštívit každý, kdo chce využít odborné poradenství, zjistit, který kartáček je pro něj správný, a naučit se o své zuby pečovat co nejlépe.

Rčení, že čistý zub se nekazí, platilo a stále platí. Starat se o své zuby může znít jednoduše, ale pokud neznáme a nemáme zažitou správnou techniku čištění zubů, nemáme ten správný mezizubní kartáček nebo podceňujeme kontroly u stomatologa či dentální hygienistky, zhoršené zdraví zubů se nám nevyhne. A s ním i finančně náročné zákroky v zubní ordinaci. Proto se Herbadent dlouhodobě zapojuje do této osvětové akce, abychom co nejvíce lidem umožnili naučit se o své zuby správně starat,“ uzavírá Pavel Smažík.

Zdroj a foto: Herbadent

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *