Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Bydlení

Bez účtenky vám pojišťovny nezaplatí? Direct vysvětluje 15 nejčastějších mýtů

O pojištění majetku, tedy domácnosti a nemovitosti, panuje řada mýtů. Direct pojišťovna sepsala 15 z nich, aby je uvedla na pravou míru.

Věci, od kterých nemám účtenku, mi pojišťovna nezaplatí. A stejně dopadnu, když nevytáhnu před bouřkou spotřebiče ze zástrčky. Tyto a další mýty panují o pojištění majetku, které se vztahuje na domy, byty, chaty a chalupy. „V Direct pojišťovně se snažíme o to, aby lidé pojištění rozuměli. Často je to totiž pro ně takový strašák, něco složitého, co nechtějí řešit. I proto spouštíme novou kampaň, která má vysvětlit, jak funguje pojištění majetku. Postupně takto chceme vytvořit kampaně i na další druhy pojištění,“ uvedla mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Už dříve Direct v podobném duchu vyvracel mýty týkající se cestovního pojištění. I tentokrát lidé mohou všechny mýty najít pohromadě na jedné stránce www.direct.cz/majetek-bez-mytu. Kromě toho bude pojišťovna kampaň komunikovat i na sociálních sítích, v e-mailové komunikaci a na dalších místech.

Největší mýtus se týká podpojištění
Direct pojišťovna chce kampaní upozornit také na největší mýtus, který se týká podpojištění. „Mnoho lidí si myslí, že když si kdysi sjednali pojištění majetku, už ho nemusí řešit. Ale to je bohužel mýtus. Často až pak při řešení škody totiž zjistí, že nemovitost mají pojištěnou na hodnotu, která není aktuální, a jsou takzvaně podpojištění. To znamená, že za škody pak dostanou méně peněz,“ upozorňuje Maťašeje.

Zároveň radí, že už při sjednání je důležité hodnotu nemovitosti nastavit správně a smlouvu pak aktualizovat podle toho, jak se mění ceny na trhu nebo po větších rekonstrukcích a dalších vylepšeních domu nebo bytu. „V Directu jsme už loni začali s podpojištěním bojovat a snažíme se, aby klienti byli u nás pojištění správně. K tomu jim pomáhá například naše kalkulačka nebo i to, že aktualizaci smlouvy hlídáme za klienty my. Mají tak jistotu, že při řešení škody nebudeme podpojištění řešit,“ dodává Maťašeje.

Foto: archiv

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *