Bulgari Laguna Blue – největší modrý diamant v historii šperkařských kreací Bulgari – prodaný během Sotheby´s Geneva Luxury Week za částku přesahující 25 miliónů dolarů

Unikátní diamant Bulgari Laguna Blue, osazený do náhrdelníku z kolekce vysokého šperkařství Bulgari, nedávno při příležitosti Met Gala veřejnosti předvedla globální ambasadorka Bulgari, herečka Priyanka Chopra Jonas. Jedná se o nejcennější kámen, který značka Bulgari ve své historii nabídla k prodeji. V minulém týdnu byl během čtyřminutového dražebního boje v rámci Sotheby´s Geneva Luxury Week prodán za částku přesahující 25 miliónů amerických dolarů.

Tento úžasný 11,16karátový modrý diamant klasifikace Fancy Vivid byl původně součástí prstenu Bulgari. Od 70. let, kdy byl šperk vytvořen, zůstal v majetku jediné rodiny. Kámen tak až do nedávné doby měla možnost spatřit pouze hrstka vyvolených. Na veřejnosti se oficiálně objevil až 1. května během oblíbené společenské události – Met Gala.

Modré diamanty, jakéhokoliv druhu a velikosti, patří mezi nejvzácnější diamanty. Jakýkoliv modrý diamant, klasifikovaný jako Fancy Vivid – v nejjasnějším odstínu, který diamant může mít – v hodnotě přes 10 karátů je pak opravdovým unikátem. Během posledních pěti dekád se po celém světě dostalo do aukcí méně než 10 modrých diamantů kategorie Fancy Vivid. To činí z diamantu Bulgari Laguna Blu opravdový zázrak přírody.

Kámen byl prodán za 22 625 100 švýcarských franků, což odpovídá částce 25 189 429 amerických dolarů.

O značce Bulgari
Značka BVLGARI, která je součástí LVMH Group, byla založena v roce 1884 v Římě jako klenotnický obchod. Toto unikátní římské klenotnictví, známé díky mistrnému opracování barevných drahokamů, si dokázalo získat srdce zákazníků po celém světě díky italské vynikající kvalitě a unikátnímu řemeslnému zpracování.  Dnes je BVLGARI globální společností s širokou nabídkou luxusního zboží a služeb, počínaje vytříbenými šperky a hodinkami, přes doplňky až po parfémy. Provozuje rozsáhlou síť butiků a hotelů v těch nejexkluzivnějších nákupních destinacích.

Jak dokazují četná filantropická partnerství, značka Bvlgari věří v koncept inovace přítomnosti s cílem zajistit udržitelnou budoucnost. Sociální odpovědnost pro značku není jen prázdnou frází, proto se rozhodla ze svých úspěchů část vracet – přírodě i společnosti.

O Sotheby´s
Prémiový aukční dům Sotheby’s, založený v roce 1744, se specializuje na umělecký a luxusní segment. Sotheby’s se zasazuje o zpřístupnění, odborné znalosti a zachování uměleckých děl a raritních předmětů, prostřednictvím aukcí a dalších prodejních kanálů, včetně soukromých prodejů, elektronického obchodu a maloobchodního prodeje. Prověřená globální síť je zastřešena prvotřídní technologickou platformou a sítí specialistů ve 40 zemích. Pokrývá 70 kategorií, jako je současné umění, moderní a impresionistické umění, staří mistři, čínská umělecká díla, šperky, hodinky, vína a alkoholické nápoje, sběratelská auta, reality a mnoho dalšího. Aukční dům Sotheby´s věří v transformativní sílu umění a kultury. Jeho cílem je přinést do sektoru vyšší exkluzivitu, udržitelnost a uživatelskou přívětivost.

Zdroj a foto: Bulgari

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *