Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Zábava

Rádiové spoty pro POP Airport vymyslela i namluvila umělá inteligence

Reklamní rádiové spoty vymyšlené i nahrané umělou inteligencí. Pražské nákupní a zábavní centrum POP Airport tak reaguje na rozvoj AI. Kampaň s názvem Nakupujte chytře zohledňuje aktuální chování spotřebitelů, které ovlivňuje vysoká inflace a nejistý výhled do budoucna. Kampaň vznikla díky spolupráci POP Airport se skupinou marketingových expertů z Kotelny 55.

Reklamní kampaň, která zve na letní nákupy do pražského outletového centra POP Airport, cílí na váhající zákazníky. „V současné době se lidé při nákupech rozhodují méně spontánně a více podle rozumu. Nakupují zboží, které opravdu potřebují a hledají co nejvýhodnější cenu. A to je právě hlavní motivace, proč outlet POP Airport navštěvují. V kampani jsme tedy chtěli akcentovat, že je chytré nakupovat výhodně s outletovými slevami. A chtěli jsme kampaň, která bude něčím vystupovat z řady,“ vysvětlil Jakub Dlouhý, ředitel marketingu POP Airport.

Výjimečnost kampaně pak zajistila umělá inteligence. „Ve chvíli, kdy jsme se s klientem shodli, že hlavním motivem kampaně bude ve spojení s výhodnými nákupy rozum, napadlo nás vyzkoušet potenciál AI a využít aktuální hype, který okolo ní vznikl. Hned na první pokus si AI vymyslela ve spotu se zadáním “nakupování za outletové ceny”, neexistující fantaskní produkt, kterým nás úplně dostala – konkrétně to byly džíny, které vás zbaví všech starostí, jakmile si je obléknete,“ uvedl Peter Tarbajovský, kreativní ředitel z uskupení Kotelna 55.

Kreativní tým Kotelny 55 si od využití umělé inteligence nesliboval zjednodušení kreativního procesu nebo úsporu času. Důležitý byl spíš novátorský pohled na věc. „Vzali jsme ji mezi sebe jako dalšího člena kreativního týmu. Nechali jsme textovou AI vymyslet neexistující fantastické produkty. Dovolili jsme jí napsat první polovinu spotu a následně jsme použili další AI jako speakera. I toto nahrávání ale proběhlo v klasickém nahrávacím studiu,“ nastínil Peter Tarbajovský.

Podle něj se umělá inteligence stane do budoucna pevnou součástí marketingových týmů a její využití bude nutností. „Je to vítané osvěžení, AI nabízí nový pohled na svět. Určitě ji budeme využívat i v dalších kampaních a nebudeme se bát to přiznat,“ sdělil Tarbajovský.

Díky velmi pozitivní zkušenosti s využitím umělé inteligence v reklamní kampani marketéři z POP Airport rozhodně plánují přizvat AI i do dalších projektů. „Chceme zkoušet, v jakých dalších oblastech bychom mohli umělou inteligenci využít. Vzhledem k tomu, že POP Airport není jen o outletovém nakupování, ale také o zábavě v Majalandu a objevování v Dinosaurii, tak se těch příležitostí do budoucna nabízí spousta,“ uzavřel Jakub Dlouhý.

Tip redakce:
Pop Night Shopping se uskuteční 15. června 2023 od 10. hodiny dopoledne a potrvá až do desáté hodiny večer. V rámci Pop Night Shoppingu (plný program zde: https://pop.cz/promo/pop-night-shopping) budou mít obchody v nákupním centru slevy až 80 %, zároveň je nachystaný kulturní program, soutěže, ochutnávky káv a jídla a spousta dalšího. Zábava je zajištěna i pro děti.

Zdroj a foto:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *