Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Zábava

Zlatá labuť, Jedna rodina, Marta. Diváci se na TV Nova bavili u jarních novinek

Jarní programové schéma doběhlo do konce a diváci si mohli naplno užít spoustu skvělých novinek i nové řady svých oblíbených pořadů. Skupina Nova si v první polovině roku 2023 díky atraktivním formátům zajistila první místo ve sledovanosti u diváků 15-54 v celodenním podílu i v hlavním vysílacím čase.

V první polovině roku 2023 Skupina Nova obsadila první místo v podílu na sledovanosti v cílové skupině 15–54 v hlavním vysílacím čase s 36,19 %. V celodenním vysílání byl share za všechny stanice skupiny 33,59 %. Skupina Nova oslovuje širokou základnu diváků, každý den ji alespoň tři minuty sleduje 4,088 milionu diváků 4+. Výborně se dařilo také tematickým stanicím TV Nova, které v meziročním srovnání navýšily svůj podíl na sledovanosti v CS 15-54 o 10 % jak v celodenním vysílání, tak v hlavním vysílacím čase.

Jarní novinky na Nově
S heslem víc rodičů je více lásky se představil rodinný komediální seriál Jedna rodina, který vypráví příběhy tří rodin řešících každodenní problémy „střídavky“. Tereza Kostková, Filip Blažek nebo Pavel Zedníček přitáhli každé úterý k obrazovkám 718 tisíc diváků v cílové skupině 4+ (share 22,39 % v CS 15-54). Na druhou sérii se diváci mohou těšit už tento podzim.

První dobový seriál Zlatá labuť v první sérii zavedl své diváky do prvorepublikového obchodního domu v Praze v období začátku druhé světové války. Osudy hlavních postav si pravidelně nenechalo ujít 20,32 % diváků v cílové skupině 15-54 u TV (791 tisíc diváků starších 4 let). Na podzim se fanouškům představí děj, který se posouvá do ještě složitějšího období jara 1939.

Kde policie ztrácí dech, tam se jako vichřice objeví Marta. Ta má sice nulový respekt k autoritám, ale souvislosti a detaily vidí na první dobrou. Případy mimořádné Marty si každou neděli večer pustilo 24,62 % v CS 15-54 u TV a zařadily se na stupínek mezi nejpopulárnější pořady jara se sledovaností 1,043 milionu diváků 4+.

Novácké stálice
Pomyslnou jedničkou televizní sledovanosti jsou jako již tradičně Specialisté. Elitní jednotka vyšetřovatelů, posílená novými kolegy (Marek Lambora) i staronovými (Zuzana Kajnarová a David Prachař), v deváté řadě oslovila 28,92 % diváků v CS 15-54 u TV, nové kriminální případy si na televizních obrazovkách nenechalo ujít 1,203 milionu diváků starších 4 let. Příznivci kriminálních zápletek a napínavých příběhů si mohou v průběhu celého léta připomenout starší případy.

Nejen krásné prostředí Vysočiny, silné osobní příběhy, nejzávažnějších trestní činy oslovily v nedělní večery 25,35 % diváků v CS 15-54 u televizních obrazovek. V širší cílové skupině 4+ sledovalo seriál 1,225 milionu diváků. Třetí série krimi seriálu Odznak Vysočiny se již připravuje a všichni se tak mohou těšit na nové případy a návrat celého týmu kapitánky Skálové (Monika Hilmerová).

Ulice, nejdéle běžící seriál na českých obrazovkách, po celé jaro zpříjemňovala podvečery svým divákům (31,89% share v CS 15-54). V další sezoně bude velkým tahákem pro všechny zcela jistě návrat Eddieho Rambouska (Jiří Panzner).

Každý podvečer se pravidelně 28,29 % diváků u TV v CS 15-54 vracelo k show Na lovu. Tam si mohli změřit své síly s nelítostnými lovci a vždy vtipným moderátorem Ondřejem Sokolem. Další metou pak bylo postavit se rovnou všem lovcům najednou ve speciálních dílech Superlov (share 29,94 % v CS 15-54). Premiérové díly Na lovu pak zamíří na obrazovky zase na podzim. I s novým lovcem?

Na své si v jarní sezoně přišli i fanoušci reality show. Ti se dočkali druhé sezony nejdrsnější reality show současnosti Survivor Česko & Slovensko, kterou na jaře sledovalo v průměru 24,58 % diváků CS 15-54 u TV. Survivor se stal jedním z nejúspěšnějších pořadů na Voyo v letošním roce s velmi stabilní diváckou základnou.

Zpravodajství
Každý večer v půl osmé si většina diváků nenechá ujít Televizní noviny, které jsou nejsledovanější televizní zpravodajství na českém trhu. V jarní sezoně dosáhly průměrného podílu na sledovanosti 33,24 % v CS 15-54 a sleduje je přes milion diváků starších 4 let.

Zdroj dat: ATO – Nielsen, živě + TS0-3, ke dni: 3. července 2023

Zdroj a foto: TV Nova

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *