Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Bydlení

Češi perou kvůli drahým energiím jinak. V šetření jim může pomoci i Ariel a změna návyků

Řady českých domácností se dotýká zdražování energií, ale i vysoká inflace. Za své platy si totiž reálně mohou dovolit pořídit méně než dříve. Mnoho z nich tak přemýšlí nad způsoby, jak účet za energie zkrotit a na každodenním provozu domácnosti ušetřit. To se týká i takové oblasti, jakou je praní prádla. Právě při něm se totiž velké množství energie spotřebovává na ohřev vody. Řešením jsou nízké teploty, krátké cykly a přípravek, který si s odolnými skvrnami poradí i ve studené vodě. To nabízí třeba Ariel EcoClic, se kterým lze během jednoho praní ušetřit až 75 % energie.

Podle dat společnosti NIQ patří strach ze zdražování nákladů na domácnost mezi 10 největších strachů evropských spotřebitelů. Je dokonce o 5 příček výše než strach z migrace a o 1 příčku výš než obavy z globálního oteplování. Lidé v důsledku zdražování omezují spotřebu, mění návyky a vyměňují dříve používané produkty za jejich levnější varianty. Řada z nich také odjíždí za pravidelnými nákupy do zahraničí. Zcela nejoblíbenější destinací je Polsko, kde lze řadu výrobků pořídit o desítky procent levněji než u nás. 82 % Čechů také nakupuje ve slevách a 67 % spotřebitelů se snaží šetřit na plynu a elektřině. * [1]

Dle dat také vyplývá, že zhruba 93 % Čechů již přijímá úsporná opatření a většina z nich plánuje svůj rozpočet přiškrtit ještě více, pokud by se situace zhoršovala. Omezují výdaje na luxusní výrobky, zábavu a cestování. Výdaje, které počkají – jako třeba nákup oblečení a nábytku – pak odsouvají do budoucnosti. *[2]

Jak ale můžeme ušetřit energii při běžných činnostech, jakou je třeba praní prádla, bez které se neobejdeme?

Ušetřete energii i planetu jedním (eko)kliknutím
Kompromis v kvalitě a účinnosti produktu však není cestou. Uspořit energie, peníze i naši planetu můžeme totiž i bez toho, aniž bychom se museli spokojit s horším. Společnost Procter & Gamble se neustále snaží své výrobky inovovat tak, aby poskytovaly spotřebitelům co největší účinnost a zároveň byly co nejvíce šetrné k životnímu prostředí. Jednou z takových inovací jsou prací kapsle Ariel EcoClic, které byly vyrobeny pro co největší úsporu energie.

Prací kapsle Ariel EcoClic disponují technologií, díky které je s nimi možné prát prádlo na nízké teploty a krátké prací cykly. I ve studené vodě totiž zbaví vaše prádlo nežádoucích skvrn a zápachu a zanechají ho dokonale čisté a svěží. Díky jednoduché změně, jakou je přechod na krátké cykly a teplotu okolo 30 °C můžete s Arielem ušetřit až 75 % energie během jediné várky prádla.[3] A jak je to možné? Nejvíce energie při praní prádla totiž spotřebováváme na ohřev vody. Jakmile snížíme teplotu, jdou dolů i výdaje za energie. Kromě úspory energií, která s sebou nese i úsporu vaší peněženky navíc pomůžete i životnímu prostředí.

Udržitelnost a péče o životní prostředí je totiž další oblastí, o kterou se Češi zajímají. Udržitelněji by podle společnosti Procter & Gamble chtělo žít zhruba 74 % z nás, ale jen 24 % to tak dělá. V souvislosti s drahými životními náklady 32 % Čechů tvrdí, že musí šetřit a nejsou tak ochotni platit více za udržitelnější produkty. *[4]

S pracími prostředky Ariel je pomocí jednoho tlačítka možná nejenom úspora energií a financí, ale i udržitelnost.

Vyzkoušejte i vy nový Ariel EcoClic pro úsporu a udržitelně zářivé prádlo i budoucnost.

Průzkum realizovala společnost NIQ (Nielsen Consumer Research LLC) a byl prezentován 18. října 2023 v Praze.

Zdroj a foto: Ariel
[1] * Údaje vycházejí z průzkumu společnosti NIQ (Nielsen Consumer Research LLC), který byl prezentován 18. října 2023 v Praze.
[2] * Údaje vycházejí z průzkumu společnosti NIQ (Nielsen Consumer Research LLC), který byl prezentován 18. října 2023 v Praze.
[3] při porovnání průměrné spotřeby energie pračky při praní na 30 °C a 45minutový cyklus s praním na 60 °C a 90minutový prací cyklus
[4] * Údaje vycházejí z průzkumu společnosti NIQ (Nielsen Consumer Research LLC), který byl prezentován 18. října 2023 v Praze.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *