Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Móda

PANDORA představuje “BE LOVE”, novou kampaň své značky, která oslavuje sílu lásky a její proměnu

PANDORA představuje novou platformu značky BE LOVE, která byla spuštěna velkou globální kampaní s ikonickým souborem oblíbených talentů, umělců a vycházejících hvězd. 

Kampaň, která je silně zaměřena na přesvědčení, že Láska je slovo a čin, představuje Lásku jako víc než jen pocit – je to něco, co člověk dělá, žije, ztělesňuje a přijímá. Kampaň BE LOVE je pozvánkou k cestě po celém světě s láskou.

Díky řadě kolekcí šperků Pandora s jedinečným designem vytvořeným z vysoce kvalitních materiálů, jako je stříbro, 14karátové zlato (celozlaté i pozlacené), muránské sklo a laboratorně vyrobené diamanty, zdůrazňuje kampaň BE LOVE Pandoru jako komplexní značku šperků pro každého, kdo chce dodat svému životu jiskru bez ohledu na příležitost nebo svátek.

Hvězdné obsazení se třemi novými globálními ambasadory 
BE LOVE představuje tři nové globální ambasadorky značky Pandora: sestry a umělkyně Chloe a Halle Baileyovy a herečku, spisovatelku a aktivistku Selmu Blair.

V kampani se k nim připojují nadnárodní talenty, mezi něž patří umělkyně a modelka Sasha Pivovarová, dvoji- ce modelek Aviana McClish a Colin Alexander, vycházející tvář Jocelyn Corona, kamarádky a modelky Saiyan Marley, Yumi Nu, Salem Mitchell a Thara a také dvojice, modelka Meghan Collison a Jack Spencer.

Pandora věří, že láska má mnoho podob. Pro Chloe BE LOVE znamená: “Být kompletní, celistvá a milovat to.”

Pro Halle BE LOVE znamená: “Bezpodmínečná, nekonečná láska. Něco, co nikdy nekončí, o čem víte, že je tu vždycky. Nikdy nezpochybňovaná – ať spadnete z útesu, ona je tam, aby vás zachytila.”

Selma cítí, že pro ni to znamená: “Láska: “Být přítomen. Být každý den jako: ‘Jak mohu tento okamžik vylepšit?”.

“Pro Pandoru je láska víc než jen den v kalendáři – je mnohem osobnější a obsáhlejší. Začíná u každého z nás a je ztělesněna v tom, jak žijeme své životy. To je podstatou naší nové kampaně BE LOVE. Uvádí v život účel naší značky, kterým je dávat hlas lidským láskám. To krásně ztělesňují naše nové ambasadorky, Chloe Bailey, Halle Bailey a Selma Blair. A naše šperky jsou nejen odborně zpracované pro každou příležitost a pro každý den, ale jsou také prostředkem pro sdílení a připomínání lidí, okamžiků, míst, zájmů a snů, které milujeme.” CMO společnosti Pandora, MC Gasco-Buisson.

Video kampaně se speciální písní 
Doprovodné video BE LOVE rozvíjí koncept “prožité lásky” záběry s účastí celého obsazení týmu kampaně. Video režírovala na Oscara nominovaná Sophia Nahli Allison spolu s výkonnou producentkou a dvojnásob- nou držitelkou ceny Grammy Melinou Matsoukas.

V klipu zní znovu nahraná verze klasické skladby Bee Gees “To Love Somebody”, kterou tentokrát speciálně pro kampaň BE LOVE nazpívaly Chloe a Halle Bailey.

Ve videu objímá globální ambasadorka značky Pandora Selma Blair svého syna Arthura Saint Bleicka, zatímco Chloe a Halle spolu láskyplně zpívají, ověšeny šperky vyrobenými na zakázku ze šperků Pandora. Modelka Sasha Pivovarová je vidět, jak maluje velkoplošný abstraktní portrét v povznášejících barvách, zatímco Thara, Salem Mitchell, Saiyan Marley a Jocelyn Corona si užívají společné chvíle při tanci v nočním klubu.

V celém videu se silně prolínají kolekce Pandora – ukazují značku jako prostředníka sebevyjádření, tvůrčí svobody a radosti.

Tvůrčí tým BE LOVE 
Kampaň BE LOVE, kterou vytvořila společnost Baron & Baron, je kolektivním dílem špičkového kreativního týmu. K Nahli Allison a Matsoukasovi se připojili fotografové Craig McDean a Raymond Meier. McDean byl zodpovědný za hlavní snímky modelek, zatímco Meier pořizoval zátiší a detailní fotografie.

Stylistka Rae Boxerová ve spolupráci s výtvarnicí Gretou Henrietteovou vytvořila na zakázku šité kousky, které ve videu kampaně nosí Chloe a Halle Baileyová.

Další snímky pořídilo vizionářské sesterské duo Tanya a Zhenya Posternak. Mnohé z návrhů, které nafotily, obsahují laboratorně pěstované diamanty PANDORA, které dodávají zářivost kampani, již tak bohaté na vrstvy šperků a stylu.

Zdroj a foto: PANDORA

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *