Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Svůdný jak Hell: Hvězda žhavé filmové série „365 dní“ Michele Morrone je novou tváří značky HELL ENERGY

Společnost HELL ENERGY letos udělala překvapivý krok ve svých dějinách. V nové reklamní kampani značky, která probíhá ve více než 60 zemích světa, se v různých životních situacích objeví populární italský herec Michele Morrone. Herecká hvězda lechtivé filmové trilogie „365 dní” společnosti Netflix a tvář značky Dolce&Gabbana, otevírá další pozoruhodnou kapitolu příběhu značky HELL ENERGY.

Michele Morrone se proslavil zejména charismatickou rolí mafiána Massima Torricelliho, která mu po odvysílání filmu „365 dní“ přinesla obdiv milionů diváků a status nového sexsymbolu. Úspěch v této roli mu otevřel dveře k řadě spoluprací s prestižními módními značkami. V roce 2023 například společně s Katy Perry zazářil ve svůdné reklamě na parfém od Dolce&Gabbana. Po úspěšném hereckém debutu pokračuje Morrone i ve své filmové kariéře. Diváci se na něj mohou těšit v nadcházejícím thrilleru Subservience, kde hraje po boku Megan Fox. Díky úspěšné kariéře se jméno Michele Morrone stalo synonymem atraktivity, charisma a alfa samčí energie.

Společnost HELL ENERGY se nikdy nebála inovativních řešení, kreativity a odvážných kroků. Michelův oslňující vzhled a osobnost jsou pro značku jako stvořené. Spolupráce mezi HELL ENERGY a touto italskou hvězdou je prostě více než jen reklamní kampaň. Je to souhra dvou gigantů, kteří reprezentují moderní styl, eleganci a vynikající vkus.

„Kampaní chceme otevřít další kapitolu v úspěšném příběhu naší značky, a to se zajímavou osobností, která navíc rozumí hodnotám HELL ENERGY. Prostřednictvím spolupráce chceme dále posílit naši mezinárodní pozici a rozšířit naši cílovou skupinu o generaci příznivců, kteří jsou aktivní a sledují nejnovější trendy,” říká o nové spolupráci Adrienn Popovics, ředitelka operativního marketingu společnosti HELL ENERGY.

Nová kampaň, která sestává z několika mini reklam, odstartuje v polovině února současně ve více než 60 zemích světa. Využije celé spektrum marketingových nástrojů, včetně sociálních médií. Přitažlivého italského herce uvidí fanoušci značky HELL ENERGY v komplexní reklamní kampani, která bude prezentována nejen na prodejních místech a venkovních reklamních plochách, ale také v televizi a online médiích. Okouzlující italský herec Michele Morrone se objeví v různých situacích – během své ranní rutiny či v průběhu tréninku, vždy s energetickým nápojem HELL ENERGY po ruce. Natáčení probíhalo v Maďarsku, v mezinárodní produkci s přibližně stočlenným štábem pod vedením amerického režiséra.

Michele Morrone – krátký životopis
Premiéra filmu „365 dní” v únoru 2020 pro něj znamenala zásadní životní zlom. Do té doby totiž vedl Michele Morrone skromný život na severu Itálie. Ve 12 letech mu zemřel otec. Michel se po absolvování střední školy vydal za štěstím do Říma, kde se živil manuální prací jako parketář. Dnes je třiatřicetiletý Morrone otcem dvou synů a po rozvodu s libanonskou stylistkou Roubou Saadeh otevřeně sdílí, jak ho tato životní změna zasáhla a vyvolala u něj deprese. Nabídka hlavní role ve filmu „365 dní” od Netflixu proto přišla doslova na zavolanou. Morrone si dokonce zpočátku myslel, že si z něj někdo střílí a nabídku vzal až napotřetí.  To ještě zdaleka netušil, že mu film zásadně změní život a otevře dveře k mezinárodní slávě. A nyní se stává tváří společnosti HELL ENERGY, která se inspiruje jeho silným životním příběhem.

Zdroj a foto: HELL ENERGY

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *