Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Sport

Nezapomenutelný trek pro každého – Fjällräven Classic letos slaví 20 let

Chůze po rozbitých cestách. Brodění se ledově studenými potoky. Ranní probuzení stádem sobů. Spalující slunce na obličeji, které během pár minut vystřídá ostrý déšť. Horko. Zima. Stavění stanu v silném větru. Příprava večeře venku na vařiči. Odpočinek od obrazovek počítačů. Získání cenných zkušeností, sebedůvěry i nových přátel. A nádherné výhledy všude kolem. To vše zažijete na treku Fjällräven Classic.

V roce 2024 slaví Fjällräven Classic už 20 let a v souvislosti s tímto milníkem si připravil hned dvě novinky. Poprvé se bude letos trek Fjällräven Classic konat také v Chile, kde na účastníky čeká nádherná trasa jižní Patagonií. Druhou novinkou je návrat Fjällräven Classic UK do anglického národního parku Lake District.

Myšlenka akce Fjällräven Classic vznikla už v 70. letech, kdy Åke Nordin, zakladatel značky Fjällräven, pomáhal lidem, a to i těm bez zkušeností, užít si vícedenní treky ve Švédsku. V roce 2005 se ve Švédsku uskutečnil první Fjällräven Classic, jak jej známe dnes – vícedenní trek s logistickou podporou. Od té chvíle je Fjällräven Classic oblíbenou a vyhledávanou sérií treků, která se koná už v sedmi zemích světa: Švédsku, Dánsku, Německu, USA, Velké Británii, Koreji a nově také v Chile.

Vícedenní trek pro každého
Fjällräven Classic je skvělá příležitost pro každého, kdo si chce vyzkoušet vícedenní treking a získat po cestě cenné zkušenosti, sebedůvěru a často také nové přátele. Každoročně se na tuto akci vydávají lidé z různých sfér, aby poznali treking ve stylu Fjällräven – nesou si vlastní vybavení, sami si stavějí stan, vaří si jídlo a jdou vlastním tempem, ale zároveň spolu s ostatními ke společnému cíli.

Skutečná délka treků nebo počet dní, po které treky trvají, se liší v závislosti na zemích a samozřejmě podle tempa vaší chůze. Jedna věc, kterou však mají všechny treky společnou, jsou velké úsměvy na tvářích všech, kdo dorazí do cíle.

To vše se děje s nadějí, že po Fjällräven Classic se účastníci vrátí domů a budou pokračovat v trecích s přáteli a rodinou, předávat své znalosti ostatním a zvyšovat jejich zájem o přírodu.

Fjällräven Classic a udržitelnost
Společnost Fjällräven se snaží, aby akce Fjällräven Classic měly vždy minimální dopad na místní životní prostředí. Několik týmů Fjällräven úzce spolupracuje na optimalizaci využívání zdrojů, upřednostňování dopravy šetrné ke klimatu a snižování množství odpadu. Společnost také investuje do projektů obnovy a ochrany životního prostředí s cílem zachovat a zlepšit místní ekosystémy každého treku. V neposlední řadě Fjällräven vždy účastníky treku seznamuje s tím, jak se v přírodě chovat – kudy chodit, aby nevytvářeli nové cesty, jak stavět stan, aby nepoškodili místní flóru, nebo jak nakládat s odpadem.

„Posláním společnosti Fjällräven je přivést lidi do přírody a zároveň v ní po sobě nezanechat žádné stopy. Takže i když aktivně podporujeme treking, musíme zajistit, aby Fjällräven Classic a jeho účastníci zcela respektovali přírodu,“ říká Aiko Bode, ředitel pro udržitelnost, CSR & Compliance ve společnosti Fjällräven.

Vstupenky na Fjällräven Classic
Vstupenky na Fjällräven Classic 2024 budou k dostání ve dvou vlnách. První vlna prodeje začne 4. března v 10 hodin a odběratelé newsletteru budou mít přednostní právo zakoupit si vstupenky na treky ve Švédsku, Velké Británii, Dánsku, Německu, Koreji a Chile. Vstupenky na Fjällräven Classic USA budou k dispozici později během jara 2024. Přednostní nákup vstupenek se uzavře 11. března v 10 hodin. Pokud chcete využít přednostního práva nákupu, stačí se zaregistrovat k odběru newsletteru.

Všechny zbývající vstupenky budou uvolněny do prodeje 12. března v 10.00 na tomto odkaze. Mějte na paměti, že během druhé vlny prodeje bude k dispozici už jen omezený počet vstupenek.

Vyberte si některou z akcí Fjällräven Classic a vydejte se na nezapomenutelný trek na jednom ze sedmi míst po celém světě.

Zdroj a foto: Fjällräven

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *