Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Zábava

Merkur spouští kampaň na Hithitu. Pomozte i vy a zapojte se do vývoje nových robotických stavebnic či edukačního portálu

Legendární výrobce stavebnic Merkur Toys spustil kampaň na Hithitu. Hlavním cílem je podpořit výrobu nové řady robotických stavebnic a vznik edukačního portálu, který propojí digitální svět se stavebnicí Merkur. Portál bude zaměřený zejména na výuku robotiky.

„Zajímá nás osud našich dětí a chceme rozvíjet jejich potenciál. Pomozte nám dětem ukázat, že tvořit a skládat něco rukama je zábava. Pojďme v nich spolu pomocí stavebnice Merkur probudit zvědavost a zručnost, aby měly v životě na čem stavět.“ uzavírá Richard Hrbáč, majitel společnosti Merkur Toys s.r.o., www.merkurtoys.cz.

Pomozte nám s Merkurem rozvíjet dětskou zručnost a kreativitu. Přispět můžete i vy!
Kampaně na Hithitu fungují tak, že zájemci (donátoři) přispívají tím, že nakupují vybrané výrobky či služby dané firmy. V  případě Merkuru mohou donátoři zakoupit například limitovanou edici stavebnic (například Traktor s motorem, robotické rameno s elektronikou atd.) nebo si koupit rodinou vstupenku do Merkur muzea či prohlídku výroby.

První „milník“ bude dosažen v případě, že se podaří vybrat 400 000 Kč. „V momentě, kdy dosáhneme této částky, rozšíříme naši nabídku stavebnic o první produkt z nové řady robotiky s názvem Ještěrka,“ prozrazuje plány Radek Jelínek, jednatel společnosti Merkur Toys s.r.o

Další cílem je spuštění edukačního portálu, který propojí digitální svět se stavebnicí Merkur.  „Portál bude zaměřený na výuku robotiky s tím, že bude obsahovat mechanické i technické principy, včetně návodů a je určený pro běžné stavitele i profesionály (zejména učitele). K tomu bude potřeba dosáhnout 800 000 Kč,doplňuje Richard Hrbáč.

Třetí „milník“ je stanoven na částku 1 600 000 Kč. Tato hodnota umožní rozšířit nabídku dalších dvou produktů. „Konkrétně se bude jednat o stavebnici řízenou mikropočítačem s možností programování a ovládání z mobilních zařízení pod označením Hexabot a pokročilou Robotickou ruku II. řízenou pomocí programovatelného mikropočítače ESP32, osazenou krokovými motory, která je zmenšenou variantou průmyslového robota,“ popisuje Radek Jelínek.

Merkur drží krok s dobou
Společnost Merkur Toys se neustále rozvíjí, investuje do rozvoje výroby a nových stavebnic, které navazují na současné trendy. Umožňují dětem nejen skládat jednoduché modely, ale dále s nimi pracovat, dávat jim život nejdříve pomocí zakomponování mechanických prvků, následně rozpohybováním pomocí elektromotoru až po vyspělou práci s nástroji automatizace a robotiky, včetně programování, které jsou dnes do stavebnice zakomponovány. Má tak přínos pro vzdělávání i budoucí výzkum. „V současné době společnost Merkur spolupracuje s řadou technických univerzit. Merkur tak není jen hračkou pro malé děti, ale opravdový nástroj, který umožňuje rozvinout skutečné technické dovednosti, zručnost, analytické myšlení,  programování a v podstatě je může dovést až do úspěšného vědeckého života,“ říká Richard Hrbáč.

Milníky v rámci kampaně Hithit:

  1. milník – 400 000 Kč – Rozšíření nabídky stavebnic o první produkt z nové řady robotiky – “Ještěrka”
  2. milník – 800 000 Kč – spuštění edukačního portálu, který propojí digitální svět se stavebnicí Merkur.
  3. milník – 1 600 000 Kč – Nová řada robotiky, rozšíření o další 2 produkty – Hexabot a Robotická ruka II.

 Zdroj a foto: www.merkurtoys.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *