Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Boj proti plýtvání jídlem v režii Nesnězeno. I spolupráce se Starbucks dokazuje, že to má smysl

Starbucks Česká republika, ikonický řetězec kaváren s celosvětovou působností, se už v roce 2019 spojil s platformou Nesnězeno, aby bojoval proti plýtvání jídlem. Za tu dobu se vydalo pro balíček přes 11 tisíc uživatelů v 5 městech a Starbucks je dle uživatelských recenzí dlouhodobě jeden z nejoblíbenějších partnerů na platformě Nesnězeno.

Třetina veškerého vyprodukovaného jídla na světě se vyhodí. Platforma Nesnězeno, která si klade za misi tuto statistiku redukovat, funguje jednoduchým způsobem – podniky nabídnou v aplikaci balíček s neprodaným jídlem zlevněný minimálně o 50 % z původní ceny. Uživatel si jej přes aplikaci zakoupí, vyzvedne na místě a pochutná si na něm doma nebo přímo v podniku.

Obliba zákazníků a cesta ke Starbucks
Díky spolupráci s Nesnězeno si mnoho nových zákazníků našlo cestu právě k řetězci Starbucks. Zákazníci tak mohou zachránit balíček v 50% slevě. Reakce zákazníků jsou velmi pozitivní. Oblibu těchto “nejen kávových” balíčků Starbucks potvrzují i velmi pozitivní reakce ve facebookových skupinách.

“Za ty peníze opravdu nádhera. Balíček byl již nachystaný (vyzvednuto okolo 14:30) i s milým vzkazem. Nejvíce mě překvapily medové kuličky, které jsou opravdu výborné,” říká zákaznice Martina.

Spolupráce v číslech
“Pamatuji si, že spolupráci se Starbucks jsme spustili k začátku roku 2019. Byl to jeden z prvních řetězců, který začal věřit v naší misi boje proti plýtvání jídlem. A já jsem rád, že i po čtyřech letech mohu hrdě říci, že jsme projevenou důvěru nezklamali. Naopak, s každou připojenou pobočkou je naše spolupráce lepší a lepší,” komentuje spolupráci se Starbucks spoluzakladatel Nesnězeno, Jakub Henni. Celkově se tímto způsobem podařilo uživatelům Nesnězeno zachránit desítky tisíc balíčků v 80 pobočkách v pěti městech.

Jak funguje spolupráce s Nesnězeno?
Připojení k Nesnězeno je zdarma a může pro jakýkoli podnik představovat extra zdroj příjmů a způsob, jak získat nové zákazníky a komunikovat s nimi. Hlavní důvod, proč se připojit je snížení plýtvání potravinami a umožnění lidem ušetřit peníze při nákupu 100% kvalitních produktů.

Zdroj a foto: Starbucks 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *