Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Bydlení

Pražská pobočka Koupelen Syrový je tři měsíce od otevření nejvytíženější z celé sítě. V plánu je další expanze a druhý showroom v Praze

Pražská pobočka koupelnového studia Koupelny Syrový překonala očekávání a jen tři měsíce po otevření se stala nejnavštěvovanější v celé síti. Během dvou měsíců tak pokořila hranici deseti milionů vygenerovaného obratu. Úspěch expanze do hlavního města potvrzuje, že zájem o off-line nakupování v oblasti koupelen narůstá. Koupelny Syrový plánují v expanzi pokračovat a brzy otevřít druhý pražský showroom.

Koupelny Syrový úspěšně překročily hranice východočeského regionu, kde společnost v roce 2019 otevřela svou první pobočku v rámci nové éry společnosti. V současnosti provozuje již čtyři koupelnová studia, to nejnovější přibylo letos v únoru v Praze-Dobřejovicích. Otevření studia v hlavním městě se potvrdilo jako krok správným směrem – zájem zákazníků překonal očekávání a pobočka se rychle dostala na čelní místo v prodejích i návštěvnosti.

Pražský showroom Koupelen Syrový tvoří aktuálně skoro polovinu obratu všech jejich kamenných poboček a generuje oproti nim v průměru až 2,6krát vyšší obrat. Ve srovnání například s hradeckým studiem je hodnota obratu vyšší o celých 160 %. „Průměrná hodnota objednávky v pražském studiu je oproti zbytku naší sítě v podstatě dvojnásobná. Co je ale zásadní, je, že neroste na úkor ostatních našich studií, která hlásí výkon srovnatelný s průměrem před otevřením showroomu v Praze,“ doplňuje Matouš Syrový, CEO společnosti Koupelny Syrový.

Sázka jít proti zbytku trhu se vyplácí
Úspěch pražského showroomu Koupelny Syrový potvrzuje, že čím blíže velké aglomeraci, tím více se otevření kamenné pobočky vyplatí, a to i za předpokladu vyšších nákladů na pořízení či pronájem prostor nebo i dalších nákladů na zaměstnance.

Kamenná studia Koupelen Syrový se stávají klíčovým prodejním kanálem firmy, která jde proti proudu většiny trhu. I v éře rostoucí e-commerce a trendu online nákupů tak potvrzuje, že segment koupelen má svá specifika, která je třeba vnímat. Pobočky v rámci celé sítě fungují jako místa setkávání se zákazníky, nabízejí promyšlené instalace, možnost si vše vyzkoušet, a celkově podporují silně prozákaznický přístup, na kterém Koupelny Syrový od počátku staví.

Pražské studio se během tří měsíců stalo rekordmanem nejen z hlediska obratu, ale i návštěvnosti, kdy se denně dostaví desítky návštěvníků. Lákají je mimo jiné koupelnové instalace, kterých má pražská pobočka hned dvacet, a toto číslo plánuje ještě navýšit. Koupelny Syrový navíc ve svých showroomech sází na kompletní instalace včetně stropní stěny s plným osvětlením interiéru. „Osvětlení je klíčovým prvkem pro výběr a vhodnou instalaci veškerých prvků v koupelnách. Všechny instalace koncipujeme s maximálním důrazem na autentickou inspiraci, abychom zákazníkům maximálně usnadnili plánování koupelny,“ vysvětluje Barbora Syrová, hlavní designerka společnosti Koupelny Syrový.

Instalace podle aktuálních trendů
Koupelny Syrový své instalace na studiích v pravidelných cyklech obměňují, aby reflektovaly aktuální koupelnové trendy. Částečná přestavba, během které se vymění až polovina sortimentu, tak na všech showroomech probíhá každoročně a odráží inspiraci z evropských a světových veletrhů.

„Stejně jako ukázal nedávný milánský veletrh věnovaný designu, jsou i mezi našimi zákazníky oblíbené kontrastní barevné baterie, tlumené, nejčastěji béžové a přírodní barvy obkladů, dlažby. V souladu s aktuálními trendy i naši zákazníci vyhledávají moderní technologie, udržitelnost materiálů a bezbariérová řešení,“ shrnuje aktuální požadavky na koupelnový design Barbora Syrová, která pravidelně přináší inspiraci z prestižních veletrhů a promítá je právě do designů Koupelen Syrový.

Nový showroom bude opět v Praze, výhledově i v Brně
Koupelny Syrový chtějí navázat na úspěch svého prvního pražského studia a otevřít další pražský showroom, který pomůže zvýšit obslužnost regionu západních Čech. V rámci budoucí expanze uvažují i o rozšíření sítě blízko jihomoravské metropole. Celá síť Koupelen Syrový letos cílí na obrat 100 milionů korun.

Zdroj a foto: Koupelny Syrový 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *