Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Móda

Brašnářství Tlustý: Zdražujeme, kvalita a jedinečnost našich výrobků roste

Díky společnosti Brašnářství Tlustý vznikají v České republice kožené výrobky, jejichž parametry se vyrovnají produktům věhlasných módních domů.  Česká jednička na poli kvalitních kožených výrobků nyní hlásí zdražování. „Ano, budeme zdražovat. Děláme výjimečně kvalitní věci, náš výrobek zcela přizpůsobíme přáním zákazníků. Lidem výrobky z našich rukou slouží roky, nelze srovnávat rukodělný český výrobek s výrobkem z kontejneru z Asie.“ dodává ředitel společnosti Ivan Petrův s tím, že personalizovaná móda je u zákazníků velmi populární. Brašnářství Tlustý se tak chce nadále profilovat jako výrobce výjimečně kvalitního až exkluzivního zboží na míru.

Zakázková výroba se z principu nemůže cenově rovnat masově produkovaným výrobkům, zejména těm, které pocházejí z jiných částí světa. „Nikdy jsme nechtěli konkurovat cenou, jsme česká značka, zaměstnáváme české lidi, poslední řemeslníky v tomto oboru, je to vzácnost, proto konkurujeme kvalitou výrobků a služeb, které nabízíme,“ vysvětluje Ivan Petrův, ředitel společnosti Brašnářství Tlustý, české jedničky na poli výroby těch nejkvalitnějších kožených výrobků. V době, kdy rostou všeobecné náklady, společnost přistoupila ke zvýšení cen.

„Zvyšujeme laťku kvality a originality. Za jedenáct let naší existence se povedlo neslýchané. Oživili jsme mrtvý obor a zákazníkům přinášíme výjimečně kvalitní výrobky, vydrží roky, jsou dělané z výjimečně kvalitních materiálů a přesto jsou stále dostupné. Používáme stejné materiály i komponenty jako věhlasné módní domy a rovnáme se i zpracováním. Jsme hrdí na to, že jsme česká značka, že vyrábíme ve stejné kvalitě jako světové značky. A nyní chceme jít ještě dále, nabídnout vrcholnou řadu výrobků pro nejnáročnější. Ukázat, že české řemeslo opravdu patří na světovou špičku“ vysvětluje Petrův.

Výroba na míru není efektivní, proto nemůže být levná
V souladu se svou misí a vizí však firma chce svým zákazníkům za jejich peníze dopřát to nejlepší. “Naši službu vyhledávají lidé, kteří chtějí výjimečný výrobek a ne něco z běžného obchodu.”. Společně se zvýšením cen tak zvyšuje i přidanou hodnotu výrobků a míru personalizace. Právě nabídka přizpůsobení produktů na míru je tím, co Brašnářství Tlustý odlišuje od výrobků jiných značek a od výrobků v běžné obchodní síti. „Originalita a výjimečnost je nedílnou součástí naší značky a firmy,“ vysvětluje Ivan Petrův s tím, že Brašnářství Tlustý se od začátku své existence profiluje jako zakázkové brašnářství pro běžného spotřebitele ze střední a vyšší střední třídy.

Koncept personalizované, zakázkové výrobu dostupné běžným zákazníkům je v Čechách i v západním světě ojedinělý. Každý výrobek byl a je originál, ušitý na míru konkrétnímu zákazníkovi. Vybrat si lze materiál, barvy i kování, na přání je možné přidat monogram, logo firmy nebo třeba rodinný vzkaz. „To co děláme, je naprosto ojedinělá služba, která tady není obvyklá a není obvyklá ani ve světě,“ upozorňuje Petrův. “Když přijedou návštěvníci ze světa, žasnou nad tím, že tady vyrábíme a ještě individuálně a za stále velmi dostupné ceny.” . Personalizace je ale z hlediska výroby ten nejméně efektivní způsob, což je také důvod, proč ze své podstaty nemůže být levná.

Tlustý Exclusive – výrobky pro nejnáročnější
Společnost uvádí novou řadu výrobků pro nejnáročnější zákazníky a business klientelu. “Chceme, aby zákazníci mohli mít české výrobky té nejvyšší kvality. Věci, na které můžeme být hrdí, že vzníkly v Čechách, z   českých rukou a které jsou řemeslně na světové špičce – proto uvádíme řadu Tlustý Exclusive – výjimečné materiály, dokonalé zpracování, výrobky z této řady jsou vyrobeny v číslovaných mikrosériích nebo dostupné jen na dotaz” uvádí ředitel Brašnářství Tlustý. Příkladem je batoh “Master”. “Tento klasický batoh je provedený ze špičkové teletiny, je na něm 122 dílců, je to vrchol řemeslného umění.” vysvětluje ředitel firmy. “Každá velká značka má batoh na vrcholu svého portfolia, nám to trvalo 10 let než jsme se k němu propracovali, výsledek ale stojí za to. Je to exkluzivní kus.”. 

Firma uvádí i další modely určené pro pro náročnou business klientelu. Dalším příkladem je řada business messengerů “Manhattan”. “Tyto kožené tašky jsou šité tak, jak se v Čechách ani v běžné produkci vůbec nešije, originální konstrukce, detailní výbava, špičkový materiál, dokonalé zpracování – to je status a vizitka pro businessmany.” dodává Ivan Petrův. Proto se také tyto výrobky pohybují v cenách od 30 000 do 60 000 i více korun.

Splněné sny
„Lidé chodí s různými přáními a my se jim snažíme vyhovět,“ vysvětluje Petrův a rovnou zmiňuje příklady z praxe. Náročná zákaznice chtěla od Brašnářství Tlustý originální kabelku, která by předčila ty z věhlasných módních domů. Se společností se spojila, prozradila své přání a svou vysněnou kabelku si navrhla sama ve spolupráci s designérkou. Kabelka jí byla vyrobena v naprosto individuálním režimu – materiál byl přímo dovezen jen na tento jeden kousek přímo z koželužny z Itálie a kování až z dalekého Japonska Pro paní byla navíc sama možnost spolupracovat s designérkou a navrhnout si svůj osobní kousek obrovským zážitkem.

Druhým příkladem je český businessman, který žije dlouhodobě v Singapuru a měl přesnou představu o tašce pro své potřeby. “Tento zákazník byl muž přesných návyků a velký detailista. Věděl co chce, vydefinoval si přesně výbavu, polohu kapsiček, jejich přesné rozměry a účel, tak aby v tašce nebylo absolutně nic zbytečného. Vznikl exkluzivní, krásný, a zároveň absolutně funkční výrobek.” říká Petrův.

„Toto je vrcholná služba pro zákazníky, kteří chtějí originál na míru, výrobek, který by vyjadřoval jejich podstatu, těm plníme jejich přání. Věříme, že zákazníci si rádi připlatí za individuálně udělanou věc, přizpůsobenou jejich požadavkům. Investice do kvalitního a personalizovaného kousku od nás se vyplatí. Nový pár bot nebo kabelka vám budou sloužit i desítky let a podtrhnou vaši osobnost,“ uzavírá Petrův s tím, že ke svým výrobkům navíc firma poskytuje nadstandardní služby, například servis a opravy až do konce přirozené životnosti produktu.

Personalizujte si i hotové výrobky
Stylové cestování
Čeká vás víkendový wellnes a přemýšlíte, do čeho se sbalit? Nejstylovějším parťákem na vaše cesty bude luxusní velký Weekender! Cestovní taška o objemu ideálním pro víkendové pobyty je vyrobená z kvalitní hovězí usně z italské koželužny v Santa Croce s krásnou strukturou. Je podšitá luxusním mikrovláknem Future. Taška je k dostání v několika barevných verzích a nově si lze vybrat i z několika variant doplňků – podložení držátek, uchycení zipu a příchytek k popruhu. Taška je opatřena kováním v zastařené černé barvě. Nevyhovuje vám barva, chcete jiné kování nebo opatřit tašku vaším osobním logem? Ozvěte se nám a domluvíme se. Cena: od 24 990 Kč

Výrazná letní kráska: shopper s popruhem
Prostorný kožený shopper s popruhem je elegantní kabelka klasických tvarů provedená jak z hovězí usně, tak mimořádně i z top materiálu: italské teletiny. Tento kousek ocení každá žena, která touží po nadčasové eleganci s moderním nádechem. Dostupná v exkluzivní červené teletině, černé, koňakové, smaragdově zelené, tmavé bordeaux, vintage blue (šedomodré) a šedé. Na přání však kabelku zhotovíme i v jiné barvě nebo s jiným kováním. Můžeme ji též opatřit vaší osobní značkou. Cena: od 14 990 Kč

Foto: archiv

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *