Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Neočekávané, ale přesto perfektní spojení. Značky Coca-Cola a OREO přicházejí s limitovanou edicí Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru

Značky Coca-Cola a OREO spojily své síly a představují exkluzivní nápoj v limitované edici Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru.Nápoj Coca-Cola a sušenky OREO se tak na určitou dobu stávají nerozlučnými „besties“ a potvrzují, že ta nejlepší přátelství vznikají často neočekávaně, spojením dvou rozdílných jedinců, kteří díky kombinaci svých jedinečných vlastností utvoří dokonalé duo.

„Nechali jsme se inspirovat pevnými přátelstvími mezi lidmi po celém světě a chtěli jsme pro náš ikonický nápoj Coca-Cola také najít nejlepšího kamaráda. Díky spojení se značkou OREO se nám to podařilo a Coca-Cola má svou ‚bestie‘. Coca-Cola a OREO tak nyní tvoří dočasně nerozlučnou dvojku,“ vysvětluje záměr obou značek Mária Drotárová, senior marketing manažerka Coca-Cola pro ČR a SK, s tím, že limitovaná edice Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar bude k dispozici pouze po omezenou dobu a oslaví kouzlo spojení mezi nejlepšími kamarády.

„BESTIE MODE“ prostřednictvím Spotify
K této limitované edici si navíc značky ve spolupráci se Spotify připravily jedinečný zážitek pro všechny nejlepší kamarády. Naskenováním QR kódu na PET lahvích a plechovkách Coca-Cola® OREO™ Zero Cukru Limitovaná Edice se dostanou spotřebitelé www.coca-cola.cz, kde na ně bude čekat „BESTIE EXPERIENCE“ a „BESTIE MODE“, ten jim umožní synchronizovat hudební preference se svým nejlepším kamarádem právě skrze platformu Spotify. Služba bude navíc dostupná i pro uživatele Spotify Free. Po připojení k účtu Spotify se uživatelům otevře soubor otázek, pomocí kterých zjistí, zda a jak se jejich hudební vkus shoduje s preferencemi jejich nejlepších kamarádů. Na základě toho pak Spotify vygeneruje seznam skladeb, který si „besties“ budou moci společně vychutnat. „Jedná se o první hudební zážitek svého druhu, i proto jsme na spolupráci a celou kampaň opravdu pyšní,“ uzavírá Mária Drotárová.

S každým douškem limitované edice Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar si spotřebitelé mohou vychutnat osvěžující chuť nápoje Coca-Cola spolu s tóny inspirovanými právě sušenkami OREO. Limitovaná edice Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar bude v České republice k dostání od začátku září do vyprodání zásob.

„Představte si kouzlo, když se OREO sušenka, spojí s nápojem Coca-Cola. Tato spolupráce je o míchání chutí, o vytváření nových zážitků a sdílení radosti s přáteli. Coca-Cola a OREO spojily své tajné ingredience – vzpomínky, veselí a nadčasovou chuť. Tajemství výroby obou

ikon je konečně prozrazeno,“ říká Kateřina Žiaková, brand manažerka OREO pro Českou a Slovenskou republiku.

Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar Limited Edition je nejnovějším přírůstkem Coca-Cola Creations. Využíváním nových technologií, spoluprací se značkami, umělci i designéry a vytvářením zážitků napříč digitálním i fyzickým světem pokračuje Coca-Cola Creations v propojování ikonické značky Coca-Cola s kreativním kulturním světem a umožňuje tak fanouškům zažít skutečné kouzlo Coca-Cola®.

Více informací o Coca-Cola Creations najdete na www.coca-cola.com/creations a o výrobcích značky OREO na www.OREO.com.

Foto: Coca-Cola

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *