KB SmartPay pomáhá obchodníkům zasaženým povodněmi
Společnost KB SmartPay, která v ČR poskytuje přes 50 tisíc platebních terminálů a on-line platebních bran více než 25 tisícům firem a živnostníků, reaguje na tragické povodně. Obchodníky ze zasažených oblastí podpoří například bezplatnou výměnou nepoužitelných terminálů či odpuštěním poplatků.
KB SmartPay poskytne bezplatný servis a výměnu poškozených nebo zničených platebních terminálů obchodníkům z oblastí zasažených povodněmi. Za ztracené terminály nebude požadovat náhradu.
Společnost odpustí měsíční poplatky za pronájem terminálu do konce roku 2024 a rovněž obchodníkům umožní prodlužit existující bezplatná období pro půjčení terminálu. Obchodníci, kteří budou chtít ukončit smlouvu, budou moci využít speciální nabídky na předčasné ukončení bez poplatků. KB SmartPay také pozastaví vymáhání pohledávek u obchodníků dotčených povodněmi.
„Chceme pomoci tam, kde je potřeba a podpořit naše klienty v takto tíživé situaci. Budeme rádi, když klienti, kterým povodně zasáhly do života a podnikání, využijí nabízených možností. Doufám, že tím alespoň málo přispějeme k jejich návratu do běžného podnikatelského života. Požádat mohou telefonicky či e-mailem,“ komentuje pomoc Jitka Palatová, generální ředitelka KB SmartPay.
Obchodníci mohou KB SmartPay kontaktovat na telefonním čísle 224 883 241 nebo e-mailem na adrese podpora@kbsmartpay.cz.
Zdroj a foto: KB SmartPay