Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Bydlení

Miele spouští „jubilejní“ kampaň s názvem Láska na celý život aneb “Once a Miele, Always a Miele”

Společnost Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost, představuje svou nejnovější kampaň s podtitulem „Láska na celý život”. Kampaň přichází v roce, kdy společnost slaví úctyhodných 125 let od svého založení. Kreativní tým v ní vzdává hold kuchyňským pomocníkům, kteří se stávají součástí domácností na dlouhá léta a po generace. Jakmile jednou vyzkoušíte Miele, už nebudete chtít nic jiného.

„V roce 125. výročí od založení značky Miele ztělesňuje kampaň „Láska na celý život“ vše, co firma představuje,” říká Josef Jelínek, generální ředitel Miele ČR a SR.

Přístroje Miele jsou výsledkem dlouholetých zkušeností a neúnavného zdokonalování. Jsou navrhovány tak, aby se staly nepostradatelnými společníky, spojujícími nejmodernější technologie s nadčasovým designem.

V centru pozornosti kampaně stojí špičková řada kuchyňských přístrojů Miele, zahrnující indukční varné desky s integrovaným odsavačem par (KMDA), kombinované parní trouby – konvektomaty (DGC) – a nejnovější myčky nádobí. Název kampaně „Láska na celý život” odráží filozofii Miele vyvíjet a vyrábět přístroje, které si svou kvalitou a dlouhou životností získávají majitele na dlouhá léta. Tento přístup ostatně značku provází od jejího zrodu v roce 1899.

Miele také poodhaluje plány na uvedení softwarových vylepšení, která přinesou v následujících měsících pokročilé funkce pro ještě intuitivnější ovládání kuchyňských přístrojů. Jde především o MealSync, tedy synchronizaci dvou a více vestavných trub tak, aby dokončily různé pokrmy ve stejný okamžik, a Smart Food ID, inteligentní kameru, která díky umělé inteligenci rozpozná vložené potraviny a automaticky nastaví optimální způsob jejich přípravy na základě uloženého automatického programu. Obě tyto novinky si budou moci zákazníci stáhnout díky softwarové aktualizaci v aplikaci Miele@Mobile u všech spotřebičů generace 7000 podporující tyto funkce, tedy i u spotřebičů, které zákazníci mají již doma.

To vše jen podtrhuje odhodlání společnosti držet krok s rychle se měnícími potřebami moderních domácností, které Miele ctí již 125 let.

Souběžně s hlavní kampaní nabízí Miele zvýhodněné sestavy praček a sušiček, které mohou domácnostem ušetřit až 13 000 Kč. Tato akce rozšiřuje paletu možností pro zákazníky, kteří touží po kompletním řešení péče o prádlo za atraktivních podmínek.

Kampaň „Láska na celý život” bude k vidění napříč různými mediálními kanály v on-line i off-line prostředí. Veřejnost tak bude mít četné příležitosti seznámit se nejen se s produkty Miele, ale i s bohatou historií značky.

Pro detailní informace o kampani, představovaných produktech a fascinujícím 125letém příběhu společnosti Miele navštivte prosím stránky http://www.miele.cz/laska-na-cely-zivot.

Zdroj a foto: www.miele.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *