Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Ze života

Špičkové značky získaly ocenění CZECH SUPERBRANDS pro rok 2024

Česká republika poznala super značky, které jsou lídry v inovacích, jdou ostatním příkladem a spojuje je silná vize. Na 12. ročníku slavnostního předávání ocenění Superbrands si kromě firem převzala speciální ceny i osobnost s výjimečnou osobní značkou a organizace s výrazným přínosem pro společnost.

Dvanáctý ročník Czech Superbrands se konal 30. září v sále Empire Hall ve Slovanském domě. Ocenění za rok 2024 si odneslo 43 značek v kategorii Consumer Superbrands a 14 brandů získalo na titul Business Superbrands v segmentu B2B. Na akci, kterou už tradičně doprovázel i kvalitní kulturní program, se opět setkali zástupci oceněných značek, členové odborné poroty Brand Council a zástupci médií. Nechyběly ani významné osobnosti podnikatelského a společenského života.

Výjimečné příběhy na českém trhu
Ocenění Superbrands je symbolem pro sílu, inovace a odpovědnost oceněných značek a jejich závazek posouvat vpřed nejen sebe, ale i celý český trh. Aby se značky staly členy klubu Superbrands musí mít nejen vynikající výsledky, brand postavený na pevných základech a silné pouto se zákazníkem, ale také výjimečné příběhy. Ty jsou sesbírány v ročence Superbrands, která každoročně mapuje historii, inovace a stěžejní hodnoty oceněných značek.

Řízení značky zahrnuje mnohem více než „jen“ používání loga, které u spotřebitele vyvolává rozpoznávací efekt. To je jistě důležitou součástí každé značky. Marketing značky však dnes zahrnuje i méně zjevné složky, jako je vnější vzhled a funkční detaily, spokojenost, vlastní kapitál značky, identita značky, způsob, jakým oslovuje spotřebitele, a samozřejmě hlavní sdělení, duše značky. Obchodní úspěch však není vždy synonymem úspěšného brandingu, výjimečné firmy – jako téměř 60 Czech Superbrands 2024 – hovoří také o své historii a svých zaměstnancích a dokážou se prezentovat především odbornější a lépe informovaní veřejnosti, píše v předmluvě ročenky Stephen P. Smith, Superbrands International Director.

Honorary Superbrand pro WOMEN FOR WOMEN
Vítězem speciálního ocenění Honorary Superbrand pro rok 2024 se stala díky dlouholeté a významné snaze pomáhat organizace WOMEN FOR WOMEN (W4W). Obecně prospěšná společnost WOMEN FOR WOMEN (W4W) byla založena v roce 2012 manželi Ivanou a Pavlem Tykačovými a věnuje se klíčovým tématům souvisejícím s fyzickým a duševním zdravím dětí v České republice. Podporuje například samoživitelky a samoživitele v obtížných životních situacích a je největší organizací, jež poskytuje pomoc dětem a jejich rodičům s úhradou stravy ve školách a školkách. V letech 2018 a 2019 věnovala projektu skupina Metallica jeden dolar z každé zakoupené vstupenky na své pražské koncerty. Projekt podpořili také tenista Novak Djoković nebo modelka Simona Krainová.

„V roce 2012 jsme začínali s malým týmem, ale velkými sny. Dnes pomáháme prostřednictvím projektů, které mají významný dopad v celé České republice. Zajišťujeme stravování tisícům dětí ve školách a školkách. Pomáháme rodinám získat důstojné bydlení. Chráníme děti před negativními dopady rozvodů. Ale především – vedeme veřejnou diskusi o tématech, jež se dotýkají těch nejzranitelnějších z nás. Tyto úspěchy by nebyly možné bez neúnavné práce našeho týmu, štědrých dárců a silných partnerství,” říká Ing. Andrea Dědová, operativní ředitelka organizace.

Osobností roku je onkolog MUDr. Pavel Šlampa, CSc.
Na základě nominace odborné poroty a hlasování veřejnosti získal speciální titul Superson – Osobnost roku 2024 profesor MUDr. Pavel Šlampa, CSc. Vysoce uznávaný odborník v oboru radiační onkologie svůj profesní život zasvětil léčbě rakoviny pomocí moderních metod záření. Kromě péče o pacienty se věnuje také výzkumu a psaní odborných publikací, jež pomáhají vzdělávat nové generace lékařů. Díky svému přístupu k léčbě a hlubokému porozumění této složité disciplíně si získal respekt a uznání jak v české, tak mezinárodní lékařské komunitě.

Jak zůstává i přes náročné poslání plný optimismu a pozitivní energie? „Základem je pozitivní myšlení, přátelský vztah k spolupracovníkům a empatie k nemocným. A samozřejmě nepodléhat nebezpečí vyhoření, hlavně aktivním odpočinkem, vyrovnaným a tolerantním rodinným životem a koníčky,“ říká s typickým optimismem. A na co je během své bohaté kariéry nejvíc hrdý? „Především na to, že jsem za pomoci svých kolegů a kolegyň postupně vybudoval z běžného průměrného oddělení radioterapie pracoviště špičkové evropské úrovně, jež získal, jako první pracoviště v ČR na základě klinického auditu Mezinárodní atomové agentury (IAEA) statut Centra kompetencí IAEA.“

Seznam oceněných značek Czech Superbrands 2024
Consumer Superbrands
Aquapalace Praha, BONECO, Carlson, Crystalex, DEDRA, dm drogerie markt, Dr.Max, EKONOMICKÉ STAVBY, ELECTRO WORLD, FRANZ JOSEF KAISER, Fruitisimo, GECO, Ionic-CARE, Kaufland, Klenoty AURUM, Kores, LAMARK, LIQUA, LITE, McCain, MetLife, NUTREND, Oresi, OBOROVÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA, Palladium, Pangamin, PE-PO, Penam, PIEDRA, Prima , PRIMALEX, PURE DISTRICT, RE/MAX, SAPELI, SCANquilt, SOUDAL, Starkl, Super zoo, TANTUM VERDE, TEREZIA, TORK, Vileda, VINSELEKT MICHLOVSKÝ

Business Superbrands
Aramark, ASEKOL, BMI BRAMAC, DAKO-CZ, Edenred, EKOBAL, Gebrüder Weiss, ISOTRA, LABEL design, OMEGA OPTIX, SWS, VM Footwear, Vysoká škola finanční a správní, Zátiší catering

Zdroj a foto: Superbrands

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *