Chinaski jsou novým ambasadorem značky CityZen. Třicet let na hudební scéně doplní exkluzivní kolekce triček
Chrudimská značka CityZen, známá svými inovativními produkty, na kterých není vidět pot a odolávají znečištění, oznamuje své historicky první ambasadorské partnerství. Spojila síly s jednou z nejvýraznějších českých hudebních kapel, Chinaski, která letos slaví 30 let na scéně. Výsledkem je exkluzivní kolekce triček, která propojuje hudbu, udržitelnou módu a českou kvalitu. Trička byla k zakoupení exkluzivně na koncertech kapely Chinaski v pražské O2 aréně a od pátku 13. prosince jsou v prodeji v e-shopu a ve vybraných kamenných prodejnách CityZen.
Spolupráce vznikla přirozeně, nikoli jako plánovaný marketingový tah. „Michal Malátný nosí naše trička už léta, stejně jako ostatní členové kapely. Jedna z našich kolegyň na koncertě náhodou zjistila, že Michal vystupuje v tričku CityZen. Oslovili jsme ho a po více než roce ladění detailů vzniklo partnerství, které dává smysl oběma stranám,“ vysvětluje Pavel Hrstka, CEO značky CityZen.
Ideální příležitostí pro spuštění spolupráce se stalo letošní výročí třiceti let kapely Chinaski, v rámci kterého kapela pro fanoušky připravila nové album i velkolepé koncerty. Oslavy odstartovaly dvěma prosincovými koncerty v pražské O2 areně, které byly oba beznadějně vyprodané. Fanoušci se mohou těšit také na vystoupení na fotbalových stadionech v Brně a Hradci Králové. CityZen se objeví na všech propagačních materiálech k turné a značka bude výrazně přítomná i přímo na koncertech.
„Trička CityZen nás nadchla. Dobře vypadají, jsou pohodlná, a hlavně praktická. To, že na nich není vidět pot, je pro nás na pódiu neocenitelná výhoda,“ říká Michal Malátný, frontman kapely Chinaski. Trička z nové kolekce nejsou jen kapelní merchandise, ale kvalitní a udržitelný produkt lokální výroby, který fanouškům vydrží roky. „My tomu motivu říkáme skokan, ale vlastně jsem to já. Vychází z titulní fotky, kterou jsem si vymyslel na obal naší nové desky 30. Na ní s rozběhem skáču proti zdi. Je to o chuti se překonávat, pořád jít dál a o energii, kterou v sobě v současné době v kapele máme,“ dodává k motivu na exkluzivní limitované edici trik Malátný.
„Spojení s českou značkou CityZen přišlo jako na zavolanou. Chtěli jsme k jedinečným koncertům přidat něco unikátního. Nejen naši ‚chuligáni‘, jak nejvěrnější fanoušky s láskou označujeme, si tak můžou pořídit český merch, který v našem hudebním rybníčku nemá obdoby,” říká ke spojení se CityZen manažer kapely Chinaski Martin Pokorný.
Stylová městská móda i do náročných pódiových podmínek
Trička CityZen, vyráběná v České republice, jsou vhodnou volbou právě pro muzikanty, performery či sportovce, kteří podávají maximální výkon a potřebují se spolehnout na oblečení i během svých vystoupení. Odolnost vůči viditelnému potu, materiál ze 100% prémiové bavlny a stylové střihy tak splňují i náročné požadavky kapely Chinaski, která je neustále na cestách a pravidelně koncertuje. „Každý muzikant chce na pódiu skvěle vypadat a zároveň se cítit co nejlépe, a trička CityZen splňují obojí,“ potvrzuje Michal Malátný.
Partnerství s Chinaski znamená pro CityZen vstup do zcela nového segmentu. „Naším cílem je ukázat, že merchandise může být nejen stylový, ale i kvalitní a šetrný k životnímu prostředí,“ říká Hrstka. CityZen si díky důrazu na kvalitu, udržitelnost a inovace upevňuje svou pozici lídra na trhu. Od svého založení v roce 2018 prodala firma více než 525 tisíc triček a pro příští rok plánuje výrobu dalších 160 až 200 tisíc kusů chytrého oblečení. Spojení s kapelou Chinaski je dalším krokem na cestě k rozšíření portfolia a oslovování nových skupin zákazníků.
Zdroj a foto: CityZen