Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Charles Leclerc: nový ambasador značky Chivas Regal

Chivas Regal, ikona skotské whisky, navazuje globální spolupráci s Charlesem Leclercem – jezdcem Formule 1 a jednou z nejvýraznějších osobností týmu Scuderia Ferrari. Spojuje je vášeň pro mistrovství, odvaha jít vlastní cestou a neochvějné odhodlání tvořit budoucnost s respektem k tradici. Chivas Regal tímto partnerstvím posiluje své dlouhodobé pojetí úspěchu jako cesty, která je postavená na charakteru, příběhu a výjimečném stylu, a zároveň podtrhuje rostoucí vliv značky v současné sportovní kultuře.

Spojení s Charlesem Leclercem znamená pro Chivas Regal novou kapitolu. Jako globální ambasador značky ztělesňuje nejen cílevědomost a přirozený talent, ale také osobitý styl, který přesahuje svět motorsportu. Partnerství se zaměřuje na oslavu různorodých podob úspěchu a otevírá témata odrážející Leclercovu mnohostrannost. První z nich je hudba – oblast, kterou jako talentovaný samouk a klavírista precizně rozvíjí. Jeho přístup ke každému tónu, soustředění i důraz na emoci přirozeně odráží filozofii, s níž vychází i whisky Chivas Regal – originální, harmonická a charakterem nezaměnitelná.

„Úspěch je o tom najít ten správný soulad – ať už jde o harmonii tónů v hudbě, chutí ve whisky nebo výkonu na závodní dráze. Každá z těchto oblastí vyžaduje čas, preciznost a oddanost – ale tím, co mě skutečně pohání, je samotná cesta, mé zájmy a okamžiky, které při ní sdílím. Chivas Regal vyznává stejný přístup – inspiruje lidi, aby našli svůj vlastní rytmus a oslavovali každé vítězství, ať je velké, nebo malé. Těší mě, že můžeme společně předefinovat význam úspěchu a sdílet tuto zkušenost s fanoušky prostřednictvím našeho propojení,“ říká Charles Leclerc, globální ambasador značky Chivas Regal.

„Není žádným tajemstvím, že Charles dosáhl v životě mimořádných úspěchů, ale právě jeho houževnatost, odhodlání k dokonalosti a všestranné aktivity mimo závodní dráhu nás inspirovaly k tomuto partnerství. 88 kláves piana skvěle odráží 85 chuťových tónů ikonické whisky Chivas Regal 18 Year Old – hudba i whisky totiž spojují vášeň s precizností. Těšíme se, že s fanoušky vykročíme na tuto cestu a budeme společně oslavovat každé vítězství – přesně v duchu, který je srdcem značky Chivas Regal,“ říká Nick Blacknell, globální marketingový ředitel Chivas Regal.

Symbolickým začátkem spolupráce se stal exkluzivní piano bar pop-up „Leclerc’s“, který se uskutečnil v Melbourne – právě v týdnu, kdy město hostilo zahajovací závod nové sezony Formule 1. V jediném večeru se zde propojily světy whisky a hudby – dvě Leclercovy vášně, které společně ztělesňují ducha značky Chivas Regal. Hosté akce mohli jako první ochutnat signaturní koktejl Leclerc Spritz – svěží variaci na italskou klasiku z whisky Chivas Regal 18 Year Old, inspirovanou francouzskou riviérou.

Jmenování Charlese Leclerca ambasadorem značky Chivas Regal navazuje na zahájení spolupráce se Scuderia Ferrari HP. V rámci této aliance se Chivas Regal stal oficiálním týmovým partnerem nejúspěšnější stáje v historii Formule 1. Společně oslavují týmového ducha, inovaci a sdílené hodnoty mistrovského řemesla. Spojení se světem motorsportu Chivas Regal využívá také k šíření osvěty o zodpovědném pití a k posilování pozitivního vlivu v rámci své komunity.

SIGNATURNÍ KOKTEJL LECLERC SPRITZ
30 ml Chivas Regal 18 Year Old
30 ml bezového sirupu
20 ml čerstvé limetkové šťávy
60 ml šampaňského
Snítka máty na ozdobu

Postup:
Whisky, sirup a limetkovou šťávu nalijte do sklenice na stopce s ledem. Lehce promíchejte, poté doplňte šampaňským a ozdobte snítkou máty.

Zdroj a foto: Chivas Regal

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *