#PomlázkaIsCancelled: FURIOSA® zpochybňuje tradiční pomlázku provokativní kampaní
Téměř polovina českých žen zažila při velikonoční pomlázce bolest. Třetina si odnesla modřiny. Pětina zažila pocit bezmoci a ponížení. Přesto tradice přežívá. Značka FURIOSA® říká dost a spouští provokativní kampaň #PomlázkaIsCancelled.
Alarmující data z výzkumu NMS Market Research jen potvrdila to, co Veronika Tázlerová, Head of Marketing FURIOSA®, dlouho vnímala. „Sama jsem nikdy pomlázku neměla ráda, stejně jako většina mých kamarádek. Když jsme pak viděly, že 79 % žen sdílí stejný pocit, dostala naše osobní zkušenost jasná čísla,“ říká Tázlerová. „Není to útok na tradice. Je to výzva k probuzení založená na reálných pocitech žen.“
FURIOSA® přináší na Velikonoční neděli novou tradici: místo bolestivého šlehání nabízí posílení ženské sebedůvěry. Kampaň vizuálně zobrazuje sebevědomé ženy lámající pomlázky, doplněné o tvrdá data z výzkumu o tom, jak ženy tuto velikonoční tradici vnímají.
„Neříkáme, co je správné. Říkáme: tvoje tělo, tvoje pravidla, tvoje Velikonoce,“ vysvětluje Tázlerová. „FURIOSA® vznikla, aby dodávala ženám odvahu žít podle vlastních pravidel. Když vidíme, že většina žen prožívá tradiční svátek s nechutí a strachem, nemůžeme stát stranou. Je čas na změnu.“
Pro ženy má FURIOSA® jasný vzkaz: „Šperky FURIOSA® ti dodají odvahu a sebevědomí postavit se zastaralým tradicím. Oslav Velikonoce podle svých představ.“ Vzkaz kampaní posílá i mužům, kterým radí, aby místo modřin dali letos ženám radost z nových šperků.
Kampaň přichází s velikonoční flash sale 1+1 zdarma na všechny šperky FURIOSA® od neděle 20.4. do úterý 22.4. Stačí použít kód „pomláska“. Do kampaně jsou zapojeni i influenceři, mezi nimi například Mariana Prachařová.
FURIOSA® není jen značka šperků. Je to symbol odvahy být sama sebou a žít život podle vlastních představ. Mluví k sebevědomým a nezávislým ženám, které se nebojí zpochybňovat společenská očekávání a hledají autentické sebevyjádření.
Zdroj a foto: furiosa.cz