Vánoční večírky se letos stále častěji přesouvají z restaurací do firem

Sezona vánočních večírků vrcholí a už teď se projevují letošní trendy. Klasická popracovní posezení v nejbližší restauraci začínají nahrazovat propracovanější akce na míru pro široký firemní kolektiv včetně rodinných příslušníků. Trendem je přesun akcí přímo do firem, vyšší účast zaměstnanců i větší investice ze strany firem. Potvrzují to i údaje služby BB Box od Bageterie Boulevard, která je největším poskytovatelem smart office cateringu v ČR

České ekonomice se v posledních pěti letech daří a firmy se neostýchají investovat do svých zaměstnanců. To se projevuje nejen ve stále dražších a propracovanějších firemních benefitech, ale také na vánočních večírcích, za které firmy podle údajů služby BB Box letos utratí jen za občerstvení až o 15 % více než loni. Už teď tvoří firemní večírky 20 % všech objednávek společnosti, která očekává, že v posledních 14 dnech před Vánoci to bude celá třetina.

Mezi nejrozšířenější trend letošních firemních oslav Vánoc patří jejich přesouvání z hospod do zasedacích místností a firemních kanceláří. Program se pak zaměřuje hlavně na zlepšení a prohloubení vztahu zaměstnanců k samotné firmě. To potvrzuje i Levon Ter-Ghazaryan, projektový manažer služby BB Box: „Podle mého názoru se v České republice začal projevovat trend ze zahraničí, kdy se firmy snaží i prostřednictvím vánočních akcí lépe poznat své zaměstnance a budovat pozitivní vztah k jejich značce i zaměstnavateli. Většina lidí má tendence na konci roku bilancovat, co se jim povedlo a co je trápí, a právě pohodové vánoční večírky mají přispět k tomu, aby se všichni ve firmě cítili dobře. Proto se v posledních letech stále více upouští od akcí, kde hrál hlavní roli alkohol, a nahrazují je taková setkání, kde si přijdou na své všichni. To potvrzuje i fakt, že podle našich zkušeností jsou firemní večírky koncipovány stále více nejen jako akce pro zaměstnance, ale i jejich rodiny. “

Nejvýrazněji se tento trend projevuje u startupů a mladých firem, které jsou více nakloněné digitálním technologiím a novým trendům, ale nezůstává jen u nich. Inhouse večírky pořádají i společnosti v regionech nebo úřady, které tak mnohdy řeší vyčerpání přebytky v rozpočtech na reprezentaci a občerstvení.

Díky změnám koncepcí večírků i přesunům z restaurací se i zvyšuje počet účastníků o ty, pro které posezení v hospodách nebylo tak lákavé. „Díky tomu, že občerstvení zavážíme až do večerních hodin a mnohdy i v rámci opakovaných objednávek, víme, že se vánočních večírků letos v průměru účastní 70-75 % zaměstnanců, což je o 10-15 % více než v minulých letech,“ říká Levon Ter-Ghazaryan a doplňuje i informace o délce večírku: „Podle našich údajů trvá průměrný vánoční večírek 5-6 hodin, i když se samozřejmě najdou i výjimky a některé firmy si domlouvají individuální prodloužení doručení občerstvení na noční hodiny,“ uzavírá.

Chytré firemní občerstvení v podobě BB Boxů si mohou objednávat dvě hodiny před doručením firmy a úřady v největších českých městech po celé České republice – například v Praze, Brně, Plzni, Liberci, Hradci Králové a Pardubicích. V Ostravě, Kladně, Mladé Boleslavi, Kolíně nebo Ústí nad Labem pak funguje možnost osobního vyzvednutí. BB Boxy vždy obsahují čerstvě upečené bagety z Bageterie Boulevard v různých variantách, kromě baget a snídaňových boxů je možné objednat i wrapy, muffiny nebo nápoje. Mezi pravidelné zákazníky BB Boxu patří například Seznam, Tesco, L’Oréal, agentura H1 nebo Ministerstvo průmyslu a obchodu.

Tip redakce: Slavnostní HUSA právě přiletěla do Bageterie Boulevard jako specialita konce roku
Přichází nová limitovaná edice s nádechem slavnostní zimní hostiny, navíc v neotřelém slovenském podání. Menu Specialité du Chef HUSA právě odstartovalo v Bageterii Boulevard a připravil ho nikdo jiný než známý šéfkuchař Marcel Ihnačák. Pokud tedy toužíte po rychlém, ale skutečném gastronomickém zážitku s puncem výjimečnosti, skočte si na dva plátky křupavého chleba, které v sobě skrývají pečenou husičku, dýňové chutney, dresink s bílou ostružinou a samozřejmě nechybí ani typický slovenský sýr oštěpek a lístky špenátu.

Letošní advent rozhodně nepřinese na naše talíře jen každoroční klasiku v podobě kapra, ale také delikátně vyladěnou limitovanou edici od Bageterie Boulevard. Ta vsadila na slavnostní pokrm v podobě pečené HUSY, v našich krajích velmi oblíbenou, ovšem v originální kombinaci s typickými slovenskými surovinami. Pečenou husu tak doplňuje tradiční sýr oštěpek, který je ale i u nás velmi populární. Jedná se o horský sýr, jenž se původně vyráběl “odštípnutím” od sladkého sýra. Při celém výrobním postupu oštěpku je pak důležité jeho uložení do dřevěné formy, kde se nechává odstát a následně se máčí ve slaném nálevu, díky němuž získává svoji nezaměnitelnou chuť. Zimní syté a vydatné chutě pak u HUSY dále doplňuje nasládlé chutney z dýně s růžovým pepřem a dresink s exotickou bílou ostružinou.

HUSA z Bageterie Boulevard je časově omezená nabídka, proto pokud si chcete užít tu pravou zimní atmosféru, vydejte se do nejbližší bageterie co nejdříve. Limitovanou edici si navíc můžete vychutnat i v kombinaci s některým z typických zimních Hot drinků, jako je Jablečné brandy, Zázvorový čaj nebo Kokosové Latté.

Zdroj a foto: Bageterie Boulevard

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.