Zařaďte do stravy vitamíny

Plné talíře cukroví, smažených jídel a chlebíčků, které jsme si dopřáli o svátcích, se v těchto dnech projevují únavou, zažívacími problémy a někdy i pár kilogramy navíc.

Abychom naše tělo opět správně nastartovali, měli bychom do jídelníčku zařadit lehčí a dobře stravitelná jídla, která nám dodají vitamíny a minerály. Měli bychom jíst co nejvíce čerstvého ovoce a zeleniny.  Když se chceme zbavit nafouklého břicha, kromě správného jídla pomůže i trocha pohybu. Zpevníme si tělo a zároveň podpoříme fungování našeho zažívání.

Zelené smoothie s jablečným pyré
Suroviny:
2 ks Hamánek s jablky
1 okurka salátovka
půl banánu
hruška
avokádo
dvě limetky

Postup:
Do stolního mixéru dáme obě jablečné přesnídávky a přidáme pokrájenou hrušku. Okurku neloupeme, dobře ji omyjeme a i se slupkou nakrájíme na kostky. Přesuneme do mixéru spolu s oloupaným banánem a avokádem. Zakápneme limetkovou šťávou, rozmixujeme dohladka a ihned podáváme.

Banánové smoothie s avokádem
Suroviny: banán, avokádo
370 ml pomerančového džusu
3 lžíce bílého řeckého jogurtu
lžíce citronové šťávy
lžíce medu
kapka Extra panenského olivového oleje Vasco da Gama

Postup:
Z vyzrálého avokáda vydlabeme dužinu, zralý banán oloupeme, přelomíme na třetiny a dáme všechno do mixéru. Přidáme jogurt, pomerančový džus, med, olej a několika pulzy rozmixujeme na hustou hladkou tekutinu. Nalijeme do sklenic a servírujeme s brčkem. Olivový olej pomůže tělu lépe zpracovat vitaminy a ve výsledné chuti není vůbec znát.

Foto: Hamé

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.