SodaStream se pustil do křížku s balenými vodami

Světový specialista na výrobu domácí perlivé vody uvedl první ze série spotů. Ten má za cíl originální a hravou formou poukázat na jednoduchost přípravy perlivé vody s výrobníky SodaStream a její benefity, které dává do kontrastu s nepraktickým nákupem balených vod.

Strategie, při níž zdůrazňujeme komfort domácího prostředí a ušetření námahy, se naší značce dlouhodobě osvědčila a sázíme na ni znovu. Již několik let přináší značce SodaStream stabilní růst prodejů na mnoha evropských trzích. Domníváme se, že i kvůli aktuální komplikované době se podaří oslovit zákazníky připomenutím alternativy k návštěvě obchodů,“ říká Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR.

Spoty vznikají v Izraeli, ústřední postavou je herečka a zpěvačka Sarah Catherine Hook, kterou můžeme u nás znát např. z hororového snímku V zajetí démonů. Hlas české verzi propůjčila René Slováčková.

Hlavní postavou obou spotů je mladá žena, která ukazuje, že prostřednictvím jednoduchých kroků lze skloubit téměř nemožné – potěšit velkou skupinu dětí i získat čas pro sebe sama. Se spoty SodaStream se budou televizní diváci setkávat na stanicích skupiny Nova a Prima Group během celého roku.

Zdroj: SodaStream

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.